Web Analytics Made Easy - Statcounter

  امیرعلی ابوالفتح در پاسخ به این پرسش که به نظر وی مهمترین اتفاق رخ داده در عرصه بین‌الملل در سال 2019 چه اتفاقی بود؟اظهار کرد: در سال ۲۰۱۹ شاهد این بودیم که داعش به صورت تقریبی نابود شد و جنگ داخلی در سوریه نیز به نوعی به اتمام رسید.

اخبار سیاسی- و با بیان اینکه تاثیر این تحولات فقط محدود به سوریه و غرب آسیا نیست و تاثیر جهانی داشته است ، خاطرنشان کرد: البته  نمی‌توان گفت که داعش به طور کامل از بین رفته است ولی دایره نفوذ آن بسیار کاهش پیدا کرده است و این یک اتفاق مهم در عرصه بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفتح  به تحولات رخ داده  بین چین و آمریکا در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد و گفت: جنگ تجاری بین این دو کشور در سال ۲۰۱۹ تشدید شد و اثرات سیاسی و اقتصادی به همراه داشت و از  این موضوع نیز  می‌توان به عنوان یکی از اتفاقات مهم در عرصه بین المللی در سال ۲۰۱۹ نام برد .

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: داعش جنگ داخلی سوریه داعش جنگ داخلی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!

اتفاقات بسیار بدی در فوتبال پایه رخ داده است.

طرفداری | در یک اتفاق تاسف‌بار، روز گذشته در جریان بازی بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان دسته دو فوتبال تهران، کمک داور بازی به دلیل اعلام گل مردود، مورد حمله قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد و اعلام گل مردود توسط کمک داور، خشم و اعتراض شدید نیمکت نشین ها را به دنبال داشت.

متاسفانه این اعتراضات به خشونت کشیده شد و برخی از اعضای تیم به سمت کمک داور حمله‌ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مسئولان فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای ذی‌ربط باید با قاطعیت با اینگونه رفتارها برخورد کنند و تدابیر لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی در آینده اتخاذ نمایند.

خشونت جایی در ورزش ندارد و باید با فرهنگ‌سازی و آموزش صحیح، از بروز چنین رفتارهای غیرورزشی جلوگیری کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)