Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور شرکت در مراسم افتتاح و بهره برداری از ۵ هزار و ۶۱۶ طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی وارد ایلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» صبح امروز(۴ دی)  با استقبال رسمی «قاسم سلیمانی دشتکی»، استاندار ایلام و سردار «جمال شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام، وارد این استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمان با سفر سردار سلیمانی به استان ایلام، ۵ هزار و ۶۱۶ طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال به صورت نمادین در روستای « قجر» شهرستان ایلام افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

این طرح ها شامل راه سازی، جدول کشی معابر و خیابان های روستاهای مختلف استان، مسجد و حسینیه، خانه های عالم و غسالخانه و طرح های محرومیت زدایی و تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

 

 افتتاح ۱۳۰ واحد منزل مسکونی محرومان و نیازمندان در نقاط محروم استان و نیز اهدا ۱۰۰ سری جهیزیه از جمله برنامه های سفر سردار سلیمانی به استان ایلام است.

 

واحدهای مسکونی محرومان با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج و سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ساخته شده که در مراسمی با حضور سردار سلیمانی به بهره برداری خواهند رسید.

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد شب یلدا کانون های مساجد مجلس مسجد طرح های محرومیت زدایی سردار سلیمانی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس