Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@09:56:48 GMT

کیک های آلوده این بار در نرماشیر کرمان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۷۹۱۹

کیک های آلوده این بار در نرماشیر کرمان

یک قرص آلوده در داخل کیک دانش آموز نرماشیری در کرمان مشاهده شد.

به گزارش ایسنا مدیر آموزش و پرورش نرماشیر با تایید خبر کشف قرص در داخل کیک دانش آموز در این شهرستان افزود: متاسفانه وجود قرص در داخل کیک یک دانش آموز در مدرسه ابوذر مرادآباد نرماشیر مشاهده شد.

خسرو شاهی با بیان اینکه این دانش آموز کیک را از خارج مدرسه تهیه کرده بود افزود: خوشبختانه دانش آموزان پس از مشاهده این کیک آلوده،آنرا به مدرسه تحویل دادن تا برای آزمایش های لازم به مرکز بهداشت شهرستان نرماشیر منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر خاطر نشان کرد: هفته گذشته هم سه قرص در داخل کیک دانش آموزان نرماشیر مشاهده شد.

پیش از این نیز سخنگوی قوه قضاییه درباره موضوع کیک‌های قرص‌دار گفته بود: «مجموعه قوه قضاییه با سایر دستگاه‌های متولی در دولت بررسی دقیقی انجام دادند. ما نسبت به امنیت شهروندان حساسیم و نباید دغدغه‌ای در این خصوص مردم داشته باشند. بررسی‌هایمان تا امروز حکایت خوبی دارد که اولا قرص‌هایی که پیدا شده فراوانی زیادی ندارد و ثانیا قرص های سمی و آلوده ای نیست، ثالثا این اقدام توسط صنف تهیه کننده کیک و شکلات نبوده است.»

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در این رابطه کسی دستگیر نشده است ولی قطعا شناسایی می شوند افزود: «این فرآیند بعد از تولید و در مسیر توزیع بازگشایی بسته بندی انجام شده و اغلب قرص و پوکه خالی کپسول در درون محصولات بوده است و عوامل شناسایی می شود. خوشبختانه جای دغدغه‌ای نیست. »

لینک کوتاه: asriran.com/002xSy

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قرص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند

 معاون وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صبح امروز در هشتمین همایش سراسری مدیران سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در استان کردستان اظهار داشت: رویکرد مهارت‌آموزی از نکات مهم تحقق شعار  سال است و در این راستا تعهد داریم طی قراردادی با آموزش و پرورش ۲۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان کشور را در بحث مهارت آموزش دهیم.

 مهرداد عظیمی، با اشاره به مفهوم شعار سال از نگاه مقام معظم رهبری، افزود: جهش تولید با مشارکت مردم یک انتخاب راهبردی در این راستا بوده و خادمان کشور باید به برخی موضوعات نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مسئله اصلی کشور است، افزود: دشمن همواره در این حوزه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری می‌کند، لذا دولت باید با کار جهادی در حوزه تولید و با نگاه جهشی به تحقق شعار سال گام بردارد.

 عظیمی خاطر نشان کرد: توسعه مراکز جوار کارگاهی، با هدف تربیت نیروی متخصص برای تولید نیاز‌های اساسی کشور ضروری است و ارتقاء این مراکز و آموزش و سنجش صلاحیت از جمله اولویت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور طی سال‌جاری خواهد بود.

به گفته عظیمی، سازمان فنی حرفه‌ای کشور دارای ۴ هزار و ۱۶۲ گارگاه و واحد آموزشی، ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد در کشور است و این ظرفیت ارزشمند می‌تواند در آموزش نیروی کار کارآمد و متخصص در کشور بسیار تاثیرگذار و نقش‌آفرین باشد.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه از کردستان به عنوان سرزمین استعداد‌های درخشان در حوزه‌های مختلف نام برد و گفت: این استان ظرفیت‌های خدادادی به ویژه نیروی انسانی توانمند و متخصصی دارد که باید به این ظرفیت‌ها در معرفی استان کردستان توجه شود.

وی گفت: مطالبات مردم کردستان از دولت زیاد است که خوشبختانه بخشی از این مطالبات در این دولت با تلاش‌های صورت گرفته جامه عمل پوشانده شده است که این اقدامات باید به خوبی منعکس شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد