Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:55:08 GMT

برای کاهش مراجعان دادگستری مصمم هستیم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۸۹۹۳

برای کاهش مراجعان دادگستری مصمم هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی در جریان برگزاری مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش اعلام کرد: ساختمان دادگستری جزیره کیش در فضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع در دو طبقه و طی ۲۴ ماه ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی وساخت این ساختمان با در نظر گرفتن تمامی فضاهای اداری شامل شعب دادگاه‌های کیفری و حقوقی، دادیاری‌ها، سالن اجتماعات و فضاهای جانبی مورد نیاز با هدف تکریم ارباب رجوع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای فیزیکی مناسب برای دادگستری کیش، موجب بهره وری مؤثر این سیستم و رفاه مراجعان خواهد شد و در کنار آن، مصمم هستیم برای کاهش مراجعین به دادگستری تلاش کنیم.

رئیس شورای قضائی استان هرمزگان گفت: به لحاظ نوع نگاهی که ما در دستگاه قضائی استان هرمزگان به مسائل داریم؛ به صورت ویژه درحوزه قضائی نیازمند ارتقای امکانات هستیم و باید تلاش کنیم که به نتیجه هرچه مطلوب‌تر دست یابیم.

صالحی با بیان این که جزیره کیش به یک دادگستری که در شأن مردم باشد نیاز دارد خاطر نشان کرد: شروع عملیات اجرایی این ساختمان، نوید بخش شکل گیری یک ساختمان نمونه در جزیره کیش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه از تمامی دست اندرکاران برای بستر سازی در ساخت بنای جدید دادگستری کیش تشکر و قدردانی کرد و گفت: قطعاً ساخت این بنا موجب خدمتگزاری بیشتر به مردم کیش می‌شود و امید دارم بتوانیم خدماتی درخور شأن این مردم ارائه کنیم.

صالحی همچنین اجرای این طرح را در ایجاد روحیه نشاط و انگیزه کاری برای همکاران خود در بخش قضائی کیش مؤثر دانست و افزود: این ساختمان فضای مناسب و آرامی برای مراجعان به بخش‌های قضائی فراهم خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در جریان برگزاری این مراسم اظهار داشت: بی تردید یکی از پیشرفت‌ها و توفیقاتی که در یک سال اخیر در کیش حاصل شد، راه اندازی پروژه‌های نیمه تمام و گشودن گره‌هایی بود که تمامی اینها مرهون تلاش و همراهی خوب شورای تأمین با محوریت مجموعه قضائی، امنیتی و نظامی است و امیدوارم همچنان قدم‌هایی برداریم که موجب رضایت خدا، آرامش و آسایش مردم باشد.

مظفری بیان داشت: جزیره کیش در ساختار تقسیمات کشوری با مجموعه مشابه خود قابل مقایسه نیست و حجم ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، حجم تردد و تجارت و نیز مسائل اقتصادی در جزیره کیش از دیگر مناطق فراتر و بیشتر است.

کد خبر 4807098

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان جزیره کیش بوشهر ایلام تعطیلی مدارس آلودگی هوا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان قزوین شب یلدا بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز بارش باران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جدید تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی