Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@01:55:13 GMT

حسین علیزاده یک نمایش را افتتاح می کند!

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۹۳۵۶

حسین علیزاده یک نمایش را افتتاح می کند!

نمایش «آقای اشمیت کیه؟» با حضور حسین علیزاده آهنگساز شناخته شده ایران افتتاح می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم افتتاح «آقای اشمیت کیه؟» چهارشنبه ۴ دی ساعت ۱۹.۳۰، با حضور حسین علیزاده برگزار می شود. سهراب سلیمی این نمایش را در سالن عباس جوانمرد خانه تئاتر روی صحنه می‌برد.

سباستین تیری این نمایشنامه را نوشته و شهلا حائری مترجم آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج راد، شهره رعایتی، میثم رازفر، سینا خدابخشی به‌عنوان بازیگران این نمایش معرفی شده‌اند.

صبا علیزاده نیز  موسیقی و طراحی افکت این نمایش را برعهده دارد. به گفته سلیمی کارگردان اثر، موسیقی در این نمایش مانند سایر کاراکترها صاحب شخصیت بوده و طراحی مخصوصی در هر صحنه از نمایش دارد.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از امیرحسین قدسی طراح صحنه، شهره رعایتی مشاور کارگردان و طراح لباس، رضوان عباسی منشی صحنه، معصومه علی‌نژاد مدیر صحنه، مصطفی حمیدی‌فر هماهنگی گروه، بهزاد مرتضوی مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات.

«آقای اشمیت کیه؟» در تماشاخانه جوانمرد به نشانی خیابان سمیه، بعد از نجات‌اللهی، پلاک ۲۶۰، خانه تئاتر اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین علیزاده نمایش نمایشنامه آهنگساز آقای اشمیت کیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده با توجه به استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه خواهد رفت.
مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.


در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و..»


علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روز‌های آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده