Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@02:58:10 GMT

معراج اسماعیلی: کار سختی در پیش داریم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۰۴۹۸

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، معراج اسماعیلی با بیان این موضوع گفت:خوشبختانه شرایط خوبی در اردوی قطر داریم و تمرینات در شرایط بسیار خوبی دنبال می شود. در خط دروازه هم با زحمات آقای حبیبی تمرینات بسیار خوب داریم و بچه‌ها رقابت و رفاقت بسیار خوبی با هم دارند که برای همه ما مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان تیم ملی امید همچنین اضافه کرد: من حدود دو سال است در کنار تیم هستم. مدت زیادی در کنار هم زحمت کشیدیم و تلاش کردیم تا به این مرحله برسیم. امیدوارم مراحل پایانی آماده سازی هم به بهترین شکل بگذرد و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. همه بچه‌ها زحمات زیادی کشیدند و بعد از این مدت طولانی می‌خواهیم نتایج زحماتمان را ببینیم. می دانیم کار سختی در پیش داریم و حریفان قدرتمندی در این گروه خواهیم داشت اما ما هم تیم ایران هستیم و با همه وجود می جنگیم.

معراج اسماعیلی در خصوص رقابت نزدیک دروازه بان های تیم امید گفت: در تیم هیچ کس از جایگاه و موقعیت خودش اطمینان ندارد. می‌دانیم باید همیشه در بهترین شرایط و آمادگی کامل باشیم. در خط دروازه هم رقابت و رفاقت خوبی داریم. بچه‌ها رابطه بسیار گرم و صمیمی دارند و تلاش می‌کنیم در تمرین بهترین عملکرد را داشته باشیم. هدف ما این است به شکلی کار کنیم که خط دروازه نقطه قوت تیم امید در تایلند باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم امید ایران معراج اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذ‌های ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه ۶ قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سختی کار نفتی‌ها
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست