Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@15:14:29 GMT

اخبار تأیید نشده از سقوط هواپیما در اردبیل

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۰۸۳۴

اخبار تأیید نشده از سقوط هواپیما در اردبیل

گروه سلامت ــ رسانه‌های استان اردبیل از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی در اردبیل خبر می‌دهند؛ این در حالیست که هنوز هیچ نهادی به صورت رسمی این خبر را تأیید نکرده است. به گزارش ایکنا؛ رسانه‌های استان اردبیل از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی در دامنه‌های منطقه گردشگری سردابه استان اردبیل خبر می‌دهند.
به گزارش ایکنا؛ هنوز هیچ نهادی به صورت رسمی این خبر را تأیید نکرده است این در حالیست که جمعیت هلال احمر، تیم‌های امداد و نجات در اردبیل را به حالت آماده‌باش در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اورژانس نیز یک بالگرد امدادی را به این منطقه اعزام کرده است.
این خبر تکمیل می‌شود انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی سلامت قرآن هواپیما اورژانس هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟

غلامرضا آذری استاد ارتباطات در گفتگو با خبرنگار پژوهش خبرگزاری آنا در پاسخ به این سوال که چقدر در حوزه رسانه و ارتبطات در دهه اخیر به مطالعات و ره آورد‌هایی تازه دست پیدا کردیم، گفت: اگر بخواهیم واقع بینانه بگویم در این سال‌ها نسبتا خیلی خوب نتوانستیم در حوزه مطالعات و نظریه‌های جدید ارتباطاتی گام برداریم. تلاش‌هایی در دولت‌های گذشته برای پژوهش صورت گرفته، اما نبود بودجه لازم و مکفی و نبود فضای لازم برای کار پژوهشی در این سال‌ها باعث شده تا ان طور که ترسیم کرده بودیم از رشد لازم برخوردار نشویم. دلیل دیگری هم هست و این که انتصاب مدیران در مقاطع کوتاه و نبود توجه از جانب آن‌ها به بحث پژوهش است. مورد بعدی دیگر این که رساله‌های دکتری، عادلانه و به ترتیب واقعیت تخصیص و توزیع نمی‌شود و به عنوان مثال رساله‌هایی که می‌تواند خط مشی‌های علمی و پژوهشی گسترده داشته باشند به پژوهشگران متخصص و زبده سپرده نمی‌شود.

وی ادامه داد: در همین دانشگاه آزاد که بنده سابقه چند دهه تدریس را در آن دارم باید بگویم که نبود مرکز پژوهشی کاربردی در آن که تحقیق‌ها جنبه عملیاتی داشته باشند و همچنین اختصاص ندادن بودجه مکفی سبب شده تا خیلی ره آورد مثبتی را شاهد نباشیم. امیدوارم که در سال‌های اخیر این پژوهش و تحقیقات به سمتی هدایت شود که اساتید و دانشجویان در حل مسیله و کشف نظریه‌های جدید پیشقدم شوند.

وی در خصوص این که چقدر توانستیم در این سال‌ها خبرنگار تخصصی و ژرف نگر تربیت کنیم این طور پاسخ داد: خبر از نظر من یکی از حوزه‌های موفق است، اما در همین حوزه توزیع عادلانه نداشتیم. دردانشگاه‌های علامه، تهران، سوره و آزاد که به صورت جدی به تربیت دانشجویان این رشته می‌پردازند اگر یک اماری بگیریم که از مجموع فارغ التحصیلان ان‌ها چقدر جذب بازار کار رسانه شدند به یک نمره قابل قبولی دست پیدا نمی‌کنیم، اما در همین فضای کار خبری وروزنامه نگاری می‌بینیم که از رشته‌های دیگری مثل فنی و مهندسی، پزشکان، پیراپزشکان و ... وجود دارند که خیلی موفق هم ظاهر شدند و کار می‌کنند. به نظرم بخشی از کار خبری ذاتی و وراثتی است و بخش دیگر آن وظایف دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی است. در کل باید بگویم که فعالانی که در این حوزه مشغول به کار هستند به صورت جدی و پرتلاش ظاهر شدند با بضاعت مالی اندکی که در این شغل و در مقایسه با کشور‌های دیگر شاهد هستیم که گا‌ها حتی به چند برابر هم می‌رسد، اما می‌بینیم که خبرنگاران باعشق به کار خود مشغول هستند.

آذری ادامه داد: خبرنگاری پژوهشی را خیلی کمتر شاهد هستیم بطوریکه یک خبرنگار با تسلط برتمام جوانب یک موضوع به سراغ آن برود و سعی در واکاوی و ارائه یک تحلیل جامع نسبت به آن اقدام کند. با رصدی که در این سال‌ها نسبت به خیلی از موضوعات منتشر شده در رسانه‌ها داشتم شاهد هستم که خبرنگاران به سراغ تولید مطالب سطحی و کپی از سایر همکاران مشغول هستند و البته باید بگویم که شاید یکی از دلایل آن مسائل مالی باشد که سبب شده ژرف نگری و توجه به عمق موضوعات را در آثار خبرنگاران شاهد نباشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبری
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!