Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه دانشجویی شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه چرا نباید هنوز در همدان دفتر نمایندگی سازمان خصوصی‌سازی دایر باشد؟ گفت: قرارگاه شهید احمدی‌روشن، مکاتباتی با مسوولان سازمان خصوصی‌سازی در مرکز انجام داده تا هزینه این کج‌نظری را منابع استان ندهند.

عرفان احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ورود دانشجویان انقلابی به حل مشکلات واحدهای تولیدی اظهار کرد: در همین راستا قرارگاه دانشجویی شهید احمدی‌روشن با بررسی‌ تخصصی و کارشناسی در حوزه‌های مختلف اولویت را به موضوعات اقتصادی و خصوصی‌سازی در استان داد و موضوعاتی چون کارخانه خوش‌نوش، کیوان، خصوصی‌سازی شرکت غله همدان و بحث نرخ بیکاری در صدر لیست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به تحقیقات در مورد واگذاری شرکت خوش‌نوش به بخش خصوصی و عدم واجد شرایط بودن مالکین جدید و جلسات متعدد با کارگران اخراج شده این شرکت و اتحادیه‌های کارگری گزارش کاملی برای مسوولان ذی‌ربط تهیه و ارسال شد.

جانشین قرارگاه دانشجویی شهید احمدی‌روشن افزود: همان فرایندی که در شرکت خوش‌نوش انجام شد در قبال شرکت کیوان و شرکت غله نیز صورت گرفت، با جلسات حضوری که با مسوولان ارشد استان و سازمان بازررسی همدان داشتیم تا این لحظه به این نتیجه رسیده‌ایم که هیچگونه دخالت و اظهار نظری در مورد خصوصی‌سازی شرکت‌های همدان از طرف مسئولین استان صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه تمام تحقیق و تفحص‌ها در مورد شرکت‌ها در پایتخت صورت می‌گیرد گفت: جای تامل دارد که چرا هنوز در همدان دفتر نمایندگی سازمان خصوصی‌سازی وجود ندارد؟.

احسانی با اشاره به اینکه این موضوع نشان از بی‌تدبیری مسوولان استانداری دارد افزود: قرارگاه دانشجویی شهید احمدی‌روشن با توجه به این خلا بزرگ، مکاتباتی با مسوولان سازمان خصوصی‌سازی در تهران انجام داده تا شاهد رفع این سوء مدیریت باشیم و هزینه این کج‌نظری را منابع استان ندهند.

وی وضعیت صنایع تبدیلی در استان را موضوع قابل پیگیری دیگری عنوان کرد که از سوی قرارگاه شهیداحمدی‌روشن در حال انجام است و در ادامه گفت: با توجه به بخش فعال کشاورزی استان، ارزش افزوده این صنایع بسیار قابل توجه است که در صورت تحقق این امر، رشد چشمگیری در اقتصاد استان پدید می‌آید.

جانشین قرارگاه دانشجویی شهید احمدی‌روشن گفت: در این راستا جلسات متعددی با معاون اقتصادی استاندار و صاحبنظران حوزه «سیر» انجام گرفته که خروجی آن بسیار راهگشا و بسترساز این صنایع است.

وی اظهار کرد: محل استقرار این صنایع تبدیلی پیشنهاد شده و در آخرین جلسه قرارگاه با مسوولان استانداری مورد قبول واقع شد که به زودی شاهد ایجاد سوله‌هایی برای احداث آن خواهیم بود.

احسانی افزود: یکی دیگر از موضوعات فوری اقتصادی شهر همدان‌ که در چهار ماه اخیر پیگیری شد، معضل اقتصادی پیاده‌راه اکباتان بود که توسط واحد رسانه قرارگاه شهید احمدی‌روشن و کسبه این خیابان با مسوولان فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و میراث فرهنگی ارتباط نزدیک برقرار شد.

وی گفت:‌ با لطف خداوند در این هفته مصوبه شورای ترافیک استان تردد در بخشی از پیاده‌راه را صادر کرد تا مسکنی برای اقتصاد فلج شده این خیابان اصلی و قدیمی شهر باشد که در نتیجه عدم کار کارشناسی صورت گرفته بود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت گشایش یافت.

احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گیاه،دومین نمایشگاهی است که در سال ۱۴۰۳با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور برگزار می شود افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه ا تا دهم اردیبهشت هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١۵ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدیدکنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

او افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده ، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان تمهیداتی انجام شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند