Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در ۳۰ نقطه از استان خبر داد و گفت: در مرکز استان مراسم از ساعت ۹:۳۰ در مسجد امام حسین (ع) آغاز و راهپیمایی در مسیر خیابان شهید تیمورپور ادامه خواهد داشت. ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی صبح امروز در جلسه نهایی برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که با حضور اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توسط مردم بزرگ ایران به پیروزی رسید و توسط همین مردم و خون‌های پاک آنان حفظ و حراست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به دلیل احیای اسلام و نقش مردم در اداره حکومت اسلامی یعنی ایجاد مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی و نیز به دلیل حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر زورگویی و زیاده خواهی ابرقدرت‌ها، نفی استعمار و استثمار یعنی استقلال، آزادی و آزادگی همواره مورد بغض و دشمنی بوده و بدخواهان همواره در صدد شکست این گفتمان بوده‌اند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان همواره مترصد لحظه‌ای مناسب برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام بوده‌اند. جنگ و تحریم و موج سواری بر مطالبات مردمی، غبار آلوده کردن منظرها و فتنه‌گری در برهه‌های مختلف حربه‌هایی برای نیل به این هدف شوم بوده است.

مردم با حضور مقتدرانه در راهپیمایی 9 دی بساط یک فتنه بزرگ را برچیدندویژه برنامه 9 دی در اردبیل برگزار می‌شودراهپیمایی حماسه 9 دی در کرمانشاه برگزار می‌شود

ملایی عنوان کرد: همواره مردم یعنی صاحبان و حافظان انقلاب، با حضور در صحنه نشان دادند تا زمانی که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند هیچ کس نمی‌تواند به مملکت آسیبی برساند.

وی افزود: حماسه نهم دی ماه قله و نماد بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه بود که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: شعار سراسری 9 دی امسال با عنوان "نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها" نامگذاری شده است.

ملایی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی در 30 نقطه استان به صورت باشکوه و پرشور برگزار خواهد شد و این مراسم در مرکز استان از ساعت 9:30 صبح در محل مسجد امام حسین (ع) آغاز خواهد شد و راهپیمایی در مسیر خیابان شهید تیمورپور ادامه خواهد یافت.

تشکیل 25 کارگروه ویژه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین از تشکیل 25 کارگروه ویژه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان خبر داد و گفت: دهه مبارک فجر یادآور پیروزی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توسط مردم با رهبری حضرت امام خمینی (ره) است و ضرورت دارد از هم اکنون برنامه ریزی منسجم جهت تبیین دستاوردها، رفع شبهات و خدمت رسانی بهتر به مردم صورت گیرد.

ملایی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب، امام (ره) و شهیدان است اظهار داشت: در گام دوم انقلاب باید با تلاش شبانه روزی و جهادی سعی کنیم مشکلات و نواقص موجود در کشور مرتفع شود تا ضمن فراهم کردن نشاط و امید در جامعه، زمینه سوء استفاده دشمنان خارجی و ایادی داخلی را از بین برده و  زمینه ساز نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) باشیم.

رئیس کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر استان اظهار داشت: کارگروه‏ ارتباطات و اطلاع‌رسانی با مسئولیت صدا و سیمای استان، کارگروه اصناف و بازاریان با مسئولیت اتاق اصناف استان، کارگروه هیئت مذهبی و تشکلهای دینی  با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی استان،کارگروه ایثارگران با مسئولیت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، کارگروه بسیج با مسئولیت سپاه انصارالرضا(ع) استان، کارگروه تقریب مذاهب اسلامی با مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان، کارگروه دانشجویی با مسئولیت دانشگاه بیرجند، کارگروه روستایی و عشایری بامسئولیت دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان،کارگروه زنان و خانواده با مسئولیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری،کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش استان، کارگروه هنری با مسئولیت حوزه هنری استان از جمله کارگروه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان است.

ملایی افزود:کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی با مسئولیت شهرداری، کارگروه قرآن با مسئولیت  اداره کل تبلیغات اسلامی استان، کارگروه کارگری و کارآفرینی با مسئولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، کارگروه کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کارگروه مساجد با مسئولیت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان،کارگروه نیروهای مسلح با مسئولیت رده و نیروی فرماندهی ارشد استان، کارگروه ورزش و جوانان با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان، کارگروه همیاری و خدمت رسانی با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) استان،کارگروه اماکن مقدسه با مسئولیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان،کارگروه قوه قضائیه با مسئولیت دادگستری استان، کارگروه فرهنگی با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کارگروه نهادها و سازمانها با مسئولیت روابط عمومی استانداری، کارگروه حوزه و روحانیت با مسئولیت مدیریت حوزه‌های علمیه استان و کارگروه رسانه و فضای مجازی با مسئولیت دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج نیز از دیگر کارگروه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر در خراسان جنوبی است.

وی یادآر شد: فعال‌سازی مساجد در ابعاد جلسات تبیینی و بصیرتی و ایجاد کارگروه مردمی در مساجد که با مسئولیت مرکز رسیدگی به امور مساجد استان  شکل گرفته در  این مناسبت و نیز تمامی مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی فعال خواهد بود.

انتهای پیام/252/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد