Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ در ماه اکتبر یک طرح مفهومی از گوشی تاشو جدید خود رونمایی کرد و تصاویری نیز اوایل این ماه به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد "گلکسی فولد" بعدی ممکن است با ظاهری منحصر به فرد در بازار بدرخشد.

حال اگر شایعات، صحیح باشند، باعث می‌شود صفحه نمایش این گوشی تاشو از شیشه ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته پایگاه افشاگر "Ice Universe"، سامسونگ برای گوشی تاشو بعدی خود یک پوشش شیشه‌ای بسیار نازک ساخته است که به ایجاد صفحه‌ای تخت‌تر با چین و چروک‌های کمتر منجر خواهد شد.

مطمئناً این یک ایده عجیب است، اما غیرممکن نیست، زیرا سامسونگ اقدام به ساخت آنچه "شیشه فوق العاده نازک سامسونگ" نامیده می‌شود، کرده است؛ بنابراین می‌توان تأیید کرد که "گلکسی فولد ۲" (Galaxy Fold۲) برای اولین بار در جهان از یک پوشش شیشه‌ای بسیار نازک به عنوان نمایشگر استفاده می‌کند و جایگزین مواد پلاستیکی می‌شود.

به نظر می‌رسد صفحه شیشه‌ای مسطح‌تر باشد و چین و چروک کمتری داشته باشد. در حقیقت این ماده پوشش مناسبی برای گوشی‌های تاشو است.

ضمن اینکه این پایگاه افشاگر از سابقه خوبی در افشای جزئیات گوشی‌ها و وسایل الکترونیکی برخوردار است. چنانکه به کار گرفتن دوربین دایره‌ای گوشی جدید هوآوی و همچنین کنترل ژست دست گوشی "پیکسل ۴" گوگل را به درستی حدس زده بود.

با این وجود تصویر بالا را نمی‌توان اثبات چیزی دانست. اما به هر حال سامسونگ ادعا‌های جسورانه‌ای راجع به آرزو‌های خود برای فناوری تاشو مطرح کرده است، بنابراین بعید نیست که یک صفحه نمایش شیشه‌ای در دستور کار قرار گرفته باشد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی جدید گوشی تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)