Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:23:17 GMT

دو ماه وحشتناک در انتظار چلسی و لمپارد(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۱۵۹۶

دو ماه وحشتناک در انتظار چلسی و لمپارد(عکس)

چلسی از تاریخ 21 ژانویه تا 21 مارس با یک تقویم فشرده و فوق العاده سخت روبرو خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فرانک لمپارد فصل جدید لیگ برتر را با شکست سنگین در اولدترافورد آغاز کرد اما در ادامه کار شرایط برای چلسی تغییر کرد و این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و پر تجربه خود نمایش های درخشانی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اما چلسی طی چند هفته اخیر عملکرد پرنوسانی داشته و در دو بازی خانگی شکست خورده است اما با این وجود پیروزی ابتدای هفته مقابل تاتنهام ژوزه مورینیو، تا حدود زیادی انگیزه و روحیه را به تیم فرانک لمپارد بازگرداند.

 

چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نیز نمایش های نسبتا خوبی ارائه داد و بعد از والنسیا به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رقابت ها صعود کرد. همچنین اخیرا در قرعه کشی مشخص شد که شاگردان فرانک لمپارد باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بایرن مونیخ بروند؛ قرعه ای که قطعا دو بازی فوق العاده دشوار را برای چلسی رقم خواهد زد.

 

 

 

 

چلسی اما از اواخر ماه ژانویه تا اواخر ماه مارس با یک تقویم وحشتناک روبرو خواهد بود. این بازی های ترسناک از 21 ژانویه و دیدار چلسی مقابل آرسنال در استمفوردبریج آغاز خواهد شد. این آخرین بازی چلسی در ژانویه خواهد بود و آن ها بعد از دیدار مقابل آرسنال حدود 10 روز استراحت خواهند کرد. اوج سختی کار تیم فرانک لمپارد اما به ماه فوریه بر می گردد؛ جایی که شاگردان فرانک لمپارد طی سه هفته به ترتیب مقابل تیم های لسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام قرار خواهند گرفت. بعد از آن چلسی تنها سه روز بعد از بازی مقابل تاتنهام، در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازی دور رفت خود مقابل بایرن مونیخ را در استمفورد بریج انجام خواهد داد.

 

 

 

 

بعد از بازی مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا چلسی در سه بازی لیگ برتر به ترتیب مقابل بورنموث، اورتون و استون ویلا قرار می گیرد و پس از آن در بازی برگشت لیگ قهرمانان به مصاف بایرن می رود؛ حتی این ها هم پایان کار سخت چلسی نیست و آبی های لندن 3 روز بعد از بازی مقابل بایرن به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت. بازی هایی که می تواند سرنوشت کل فصل تیم لمپارد و چلسی را رقم بزند.

 

 

فرانک لمپارد چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرانک لمپارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم

دیدار تیم‌های چلسی و وستهم در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری چلسی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و وستهم عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد چلسی به‌پایان رسید.

کول پالمر در دقیقه ۱۵، کانر گلگر در دقیقه ۳۰، نونی مادوئکه در دقیقه ۳۶ و نیکولاس جکسون در دقایق ۴۸ و ۸۱ برای چلسی گل‌زنی کردند.

خلاصه بازی چلسی و وستهم کد خبر 750933

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم