Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس دفتر رییس جمهوری گفت: حقوق بشر برای کشورهای غربی به یک ابزار سیاسی برای فشار بر روی کشورها تبدیل شده است و این کشورها در این خصوص دوگانه عمل می‌کنند.

«محمود واعظی» در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی واکنش دولت به ادعای حقوق بشری غرب به تبعیض علیه زنان و اقلیت‌های دینی در ایران اظهار داشت:  حقوق بشر برای کشورهای غربی به یک ابزار سیاسی برای فشار بر روی کشورها تبدیل شده است و همانطور که می‌بینیم این کشورها در این خصوص دوگانه عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس جمهوری بیان کرد:  این کشورها در کشور خودشان با اقلیت‌های دینی‌شان و رنگین پوستانشان برخوردهای بسیار بد و غیرحقوق بشری انجام می‌دهند. از طرف دیگر در همین منطقه خودمان با کشورهایی که اصول اولیه حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند بهترین رابطه را دارند.
وی تصریح کرد: امروز با توجه به فضای مجازی و اینکه همه مسائل شفاف شده است، این ادعای غربی‌ها نه در ایران و نه در جاهای دیگر خریداری ندارد
واعظی همچنین درباره اظهارات مقامات اروپایی مبنی بر استفاده از مکانیزم ماشه گفت: چهارگامی که ما در کاهش تعهدات برجامی برداشتیم از نظر کارشناسانی که در در مسایل حقوقی، برجام و هسته ای کار کردند و همچنین کارشناسان بین المللی  مغایر با کنوانسیون‌های ذیربط نبوده است.
وی با بیان اینکه ادعای اروپایی‌ها هیچ مبنای حقوقی ندارد و آنها به دنبال این هستند که پاسخی برای افکار عمومی خود داشته باشند، اضافه کرد: اینکه اروپایی‌ها در این شرایط که بخواهند از روش ماشه استفاده کنند، این انجام نخواهد شد و خود اروپایی ها به دنبال مذاکره از طریق دیگری هستند که بتوانیم به تفاهم برسیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در بخشی از گفتگو در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885779

دیگر خبرها

  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  
  • خلجی: ادعای دروغین حفظ حریم دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند