Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، صبح امروز (چهارشنبه) جلسه چالش ها و مسائل آمبولانس های خصوصی با حضور کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور، صبریان رئیس مرکز اورژانس تهران، مجتبی لهراسبی، رییس اداره آمبولانس خصوصی کشور و سایر مسئولان سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

 کولیوند در این جلسه بر تقویت انجمن آمبولانس های خصوصی تاکید کرد و تصویب آیین نامه، دستورالعمل ها و برخورد قاطعانه با تخلفات را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهراسبی گفت: در این جلسه واگذاری بخشی از اقدامات فوریت های پزشکی به مراکز آمبولانس خصوصی در صورت ارتقاء سطح کیفی مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه مراکز آمبولانس های خصوصی تحت نظارت سازمان اورژانس کشور هستند در صورت تخلف، بر صدور و تمدید مجوز تاثیر خواهد گذاشت.

رییس اداره آمبولانس خصوصی کشور توضیح داد: سامانه نظارت جامع آمبولانس های خصوصی در صورت فراهم بودن زیرساخت ها به زودی راه اندازی خواهد شد.

لهراسبی در پایان از پیگیری افزایش تعرفه سال ۹۹ مراکز آمبولانس های خصوصی خبر داد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر

کارشناسان اورژانس پیرانشهر موفق شدند با مدیریت مادر باردار فرآیند زایمان را تسهیل و نوزاد دختر را در داخل آمبولانس به‌دنیا بیاورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نوزاد عجول پیرانشهری در آمبولانس دیده به جهان گشود؛ این مأموریت در ساعت ۴:۳۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت توسط مرکز پیام آذربایجان‌غربی به پایگاه اورژانس پیرانشهر گزارش شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند.

کارشناسان مادر باردار را برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس انتقال داده و در مسیر انتقال با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد را به دنیا می‌آورند.

مادر و نوزاد هم اکنون با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر تحت نظر می‌باشند.

گفتنی است این مأموریت در روستای گلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر اتفاق افتاد.

کد خبر 750301

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • طلافروشان حتما بخوانند/ جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات