Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نخبگان اقشار مختلف استان کردستان، اظهار داشت: امروز در وضعیت و شرایطی قرار گرفته ایم که دشمنان نمی توانند قدرت، پیشرفت و توسعه این نظام را باور کنند و از این رو همواره به دنبال ایجاد توطئه در کشور هستند.

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید منافع دشمنان غربی ما به سرکردگی امریکا به خطر افتاد و از آنجایی که دیگر نمی توانستند سرمایه های این کشور را چپاول کنند به فکر ایجاد جنگ، آشوب، اختشاش و مشکلات برای ایران اسلامی افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: امروز می بینیم که به برکت انقلاب اسلامی ایران تحرکات بسیاری در مناطق مختلف جهان شکل گرفته که همه آنها بدنبال این هستند که دست چپاول گران را از کشور خود کوتاه کنند.

سردار حسینی یادآور شد: دشمن امروز دیگر از توسعه قدرت ایران در جهان به هراس افتاده چرا که تا پیش از انقلاب اسلامی امریکا در هر جایی که می خواست می توانست هر برنامه ای که دارد را عملیاتی کند اما اکنون با سدی بنام ایران در منطقه مواجه شده و بارها و بارها نیز در این راه شکست خودره است.

وی بیان کرد: نمونه ملموس قدرت ایران را می توان برجام دانست که در یک طرف میز مذاکره پنج قدرت بزرگ دنیا حضور داشتند و در طرف دیگر تنها ایران بود و در نهایت نیز به آنچه که می خواست رسید و این نشان می دهد که قدرت ایران تمامی معادلات قدرت های بزرگ جهانی را بر هم زده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: این ظرفیت و قدرت به آسانی به دست نیامده و در نقطه نقطه این سرزمین خون شهدا ریخته شده است تا این انقلاب و این نظام حفظ شود و در همین منطقه کردستان بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

سردار حسینی اظهار داشت: توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون وجود داشته و به امروز و فردا نیز ختم نخواهد شد و هر روز باید منتظر یک توطئه جدید از سوی دشمنان انقلاب باشیم.

وی افزود: ملت ایران همواره موانع، بحران، چالش و مشکلات بسیاری را از ابتدای انقلاب به ویژه در چند سال گذشته تجربه کرده اند اما همیشه در مقابل آنها پیروز میدان بوده اند و توانسته اند پای اعتقاد، ایمان و خواسته خود بایستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: غرب به سرکردگی امریکای جنایتکار، خونریز و قانون نشناس تنها به دنبال منافع خود است و در این راه برای سرکردگان این دولت فاسد مهم نیست که چه خون هایی ریخته شود.

سردار حسینی یادآور شد: دشمن سعی دارد با فشارهایی که به این انقلاب وارد می کند نظام اسلامی را از هم بپاشد تا به دنبال آن بتواند جبهه مقاومتی که برگرفته از انقلاب ایران در جهان شکل گرفته را نابود کند.

وی بیان کرد: دشمنان نظام نیز برای امسال سه برنامه در اردیبهشت ماه، آبان و دی ماه برنامه ریزی کرده بودند که نتوانستند آنها را عملی کنند و تنها به بهانه گرانی بنزین توانستند بخشی از برنامه خود را عملیاتی کرده که این توطئه نیز با جدا شدن به موقع مردم از اختشاشگران بار دیگر با شکست مواجه شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن همواره به دنبال این است که از طریق فشارهای اقتصادی و تحت تاثیر قرار دادن معیشت مردم بین ملت و نظام جدایی ایجاد کند که نباید این فرصت را به آنها بدهیم.

سردار حسینی اظهار داشت: در حال حاضر نیز دشمن به دنبال ایجاد اخلال در برگزاری انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه است که با کم رنگ شدن حضور مردم نشان دهد ملت از انقلاب و نظام ناراضی هستند.

وی افزود: همچنین دشمن سعی دارد از کسانی در این انتخابات پشتیبانی کند که تاثیری در جامعه خود نداشته باشند تا بتواند از این راه به اهداف دیگر خود برسد که باید با آگاه کردن مردم و بصیرت افزایی در راستای حضور گسترده پای صندوق های رای و انتخاب نمایندگان اصلح این توطئه را نیز خنثی کنیم.

کد خبر 4807309

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صادق حسینی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری سمنان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تحریم‌ناپذیر است

 ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (اکسپو۲۰۲۴) اظهار کرد: امیدوارم این نشست که رونمایی از توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی بوده و فضای رقابتی ایجاد می‌کند موجب همگرایی و مشارکت همه فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و بازرگانان شود و ارتقای اقتصاد در کشور و منطقه را به ارمغان بیاورد.

وی افزود: این نمایشگاه بیانگر این است که جمهوری اسلامی تحریم ناپذیر است و هیچ تحریمی به نتیجه نخواهد رسید و طرح های شیطانی منزوی ایران همگی خنثی خواهد شد.

رئیس قوه مجریه گفت: این کشور با ذخایر مادی و معنوی و نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت ها می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری هایی را عرضه کند .

رئیسی افزود: این نمایشگاه تهدیدها را به فرصت ها تبدیل می‌کند، ترجمان این رویداد این است که ما توانسته ایم و باز هم می‌توانیم. 

رئیس جمهور گفت: خداوند متعال در اقلیم‌های مختلف برای جامعه امکانات فراوانی قرار داده و اگر آحاد انسان به علت زیاده خواهی و سلطه طلبی در جهت محروم کردن ملت‌ها از ظرفیت‌ها حرکت نکنند می‌توان با فکر و اندیشه نیاز بشر را مرتفع کرد اما جریان تحریم‌ها نماد ظلم به همه ملت‌ها هست، چرا که اگر ملتی را در تنگنا قرار دهیم تا به اهداف خود نرسد این ظلم به همه ملت‌ها تلقی خواهد شد و نوعی جنگ است .

او ادامه داد: در جنگ اراده‌ها ملت ایران اراده کرد که با توکل به خدا و تکیه بر داشته های ملی تحریم ها را پشت سر بگذارد به نحوی که سخنگوی کاخ سفید بگوید فشارها علیه حمهوری اسلامی مفتضحانه شکست خورده است و قطعا این ملت ایران بودند که این شکست را رقم زدند .

رئیسی گفت: تولیدگران افسرانی هستند که در خط مقدم جمهوری اسلامی هستند و توانسته اند در عرصه اقتصادی کشور را پیشرفت دهند و من از جمهوری اسلامی به عنوان کشور پیشرفته و فناور یاد میکنم.

او گفت: ما برای جلوگیری از خام فروشی و صادرات مواد اولیه نیازمند زنجیره کامل هستیم و این امکان در کشور وجود دارد. تولید کشاورزی و صنعتی نیازمند نقشه راه است اینها بخشی از توانمندی های جمهوری اسلامی است از همه میخواهم با جدیت کار را دنبال کنند.

رئیسی گفت: آنچه که من می‌خواهم به جمع فعالان بگویم این است که ما امکانات و ظرفیت زیادی را داریم و فقط لازم است از قوه به فعل دربیاید.امروز اگرچه غرب تلاش می‌کند به فناوری نوین دست پیدا نکنیم و انحصار در دست خودشان بماند اما بدانند که بسیاری از فناوری ها در کشور ما بومی شده و حتی با ترور دانشمندان نمی‌توانند ما را از دستیابی به فناوری بازدارند.

رئیس قوه مجریه گفت: در صنایع هسته ای و نظامی بیشترین فشار روی ما قرار دارد که البته بیشترین پیشرفت را نیز در این زمینه کسب کرده ایم البته در دکترین ما هدف دستیابی به سلاح هسته ای نیست، اما استفاده از این فناوری در عرصه های علمی در دستور کار ما قرار خواهد داشت.

رئیس جمهور گفت: بدانید علی رغم خواست نظام سلطه توانایی بسیار وجود دارد و کشورها می‌توانند روی پای خود بایستند و برای ملت خود و جهان موثر باشند نظام سلطه نمی‌تواند ملت‌های مصمم را از استقلال باز دارد .

رئیسی گفت: قدرت نظامی مهم است اما قدرت تولید هم کمتر از آن نیست، آن چه می‌تواند کشور را قدرتمند کند قدرت اقتصادی است و به فعالان اقتصادی میگویم که شما در موضع تولید قدرت هستید .

او ادامه داد: رونمایی از توانمندیها ارتباط ملت‌ها با ملت‌ها و مردم با مردم دیگر کشورها را رقم می‌زند و به امید آفرینی می‌پردازد که ما حتما توانایی انجام کارهای بزرگ را داریم .

رئیس‌جمهور در پایان گفت: ما دریای خزر، خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند را داریم و خط ترانزیتی قدرتمندی را دارا هستیم؛ همچنین در جهان موضوع  تجارت با ارزهای دیگری غیر از دلار و ملی مطرح است. جمهوری اسلامی توانایی فنی و مهندسی بسیاری دارد .امیدوارم این نشست منشاء برکات باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد