Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مشایخی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: تاکنون در چهار حوزه از جمله جذب مخاطب در باغ موزه دفاع مقدس استان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در دو ماه اخیر حداقل چهار هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف از قبیل دانشجویان و دانش آموزان از نگارخانه و سالن آمفی تئاتر این مجموعه بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: تجهیز و آراستگی باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی با مشارکت ۲۲ دستگاه مختلف استان از قبیل دولت، بخش نظامی و خصوصی انجام شده است.

مشایخی عنوان کرد: تاکنون آثار ۴۰۰ شهید والامقام استان مرکزی، تجهیزات انفرادی، سنگین و نیمه سنگین در درون و بیرون از استان به منظور موزه آرایی جمع آوری شده است و در ساختمان گالری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تا پایان دی ماه نماکاری ساختمان باغ موزه دفاع مقدس استان به اتمام می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: محوطه باغ موزه دفاع مقدس استان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد و به صورت پارک عمومی تحت عنوان دفاع مقدس در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

مشایخی گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده تکمیل طرح باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی، اجرای آب‌نما، نورپردازی، تأسیسات فنی برای داخل ساختمان و نازک کاری برای این طرح نیازمند ۸ میلیارد تومان اعتبار است.

کد خبر 4807413

منبع: مهر

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری سمنان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود