Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:ازدواج آسان ضرورت امروز جامعه است وباید موانع پیش روی جوانان برداشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار "غلامرضا سلیمانی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز(چهارشنبه) در آیین اهدای 100 سری جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان گفت:امروز دو دیدگاه در زندگی ها وجود دارد یک دیدگاه تحت تبلیغات غرب و رسوخ فرهنگ غیر بومی در داخل فرهنگ بومی ومحلی است که با تبلیغات این طور می خواهند القا کنند که زندگی ها سخت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد:قبل از پیروزی انقلاب اصلا کمک ومساعدت نبود چون مردم در تنگدستی وفقر زندگی می کردند که با پیروزی انقلاب اسلامی این مسیر تغییر کرده وبا وجود اینکه دشمنان مانع از دستیابی به پیشرفت ها بودند ولی پیشرفت های خوبی صورت گرفته است.
سلیمانی افزود:باید موانع از پیش روی جوانان برداشته شود وبا همت جوانان و تسهیلگری که خدمتگزاران به مردم ومسئولین انجام می دهند این کار صورت خواهد پذیرفت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت:مادر سازمان بسیج همراه با مسئولین وظیفه داریم موانع پیش روی جوانان را تسهیل که با ایجاد اشتغال مولد و همچنین کوچک تر شدن هزینه بنگاههای دولتی وصرف کردن اعتبارات در زمینه عمرانی ،زیرساختی ،اقتصادی ، گردشگری، صنایع دستی ومشاغل خانگی می توان برای مردم اشتغال ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه ازدواج یک امر مقدس الهی است بیان داشت:ازدواج یک امرمقدس الهی است که با ترویج ازدواج آسان که ضرورت امروزه است همراه با سبک کردن مجالس وهمت خود زوجین  این امر مقدس را تسهیل بخشید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به زوجین تصریح کرد:مقام معظم رهبری یکی از دغدغه هایی که دارند سختی هایی است که در راه جوانان وجود دارد وباید موانع پیش روی جوانان برداشته شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه