Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نوید دانایی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری سی‌امین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی سمنان در طول این ۳۰ سال افتخارهای بسیاری را با وجود رییسان توانمند خود به همراه داشته است و در سال ۹۸، بیش از ۶۰ طرح را در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بخش زیادی از این طرح‌ها افتتاح و بخشی دیگر تا پایان سال ۹۸ بهره برداری خواهد شد که بنیادهای توسعه، خیران و حمایت مسوولان استان سمنان در پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به این که آینده درخشانی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با توجه به شاخص‌های مختلف پیش‌بینی می‌شود گفت: به همت مجموعه آموزشی،پژوهشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بین‌المللی شدن دانشگاه، حضور فوق تخصص‌ها و متخصص‌ها در دانشگاه که چهار برابر میانگین کشوری است ، رسیدن به شاخص کاهش مرگ و میر نوزادان و کودکان که در ایران و حتی دنیا آمار قابل قبولی است و رسیدن شاخص امید به زندگی در سمنان به ۸۰ سال افتخاراتی است که به همت مردم، خیران و مسوولان استان رقم خورده است.

دانایی هم چنین وجود ۶ بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و ارائه خدمات درمانی از سوی آنان را از دیگر شاخص‌های فعالیت این دانشگاه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۲۰ عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان فعال هستند و ۱۱ استاد تمام در دانشگاه تدریس و پژوهش می کنند  و از دیگر افتخارات دانشگاه این  است که ۵۱ درصد از افرادی که در دانشگاه پزشک عمومی شدند ، تحصیلات را ادامه دادند و دارای تخصص و فوق تخصص هستند که  آمار بسیار قابل قبول و بالایی است.  

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حال حاضر ۱۱۷ دانشجوری خارجی دارد و امید است در آینده نیز بر این تعداد اضافه شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 پزشک دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کودکان مرگ و میر نوزادان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد