Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@06:22:19 GMT

راه برای ورود مجریان جدید به شبکه قرآن باز است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۵۲۹۹

راه برای ورود مجریان جدید به شبکه قرآن باز است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در نشستی با مجریان این شبکه، آنان را بی‌حاشیه‌ترین در مقایسه با دیگر مجریان شبکه‌های صداوسیما دانست و تأکید کرد که این شبکه آمادگی جذب مجریان جدید را دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه قرآن و معارف سیما، نشست صمیمی مجریان شبکه قرآن و معارف سیما با جواد شیخ‌اکبری، مدیر این شبکه با حضور رضا پورحسین، مشاور عالی معاونت سیما ظهر امروز چهارشنبه، چهارم دی‌ماه در محل سالن جلسات این شبکه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاورعالی معاونت سیمای رسانه ملی در این نشست اظهار کرد: مجریان صداوسیما نسبت به مجریان شبکه‌های بین‌المللی در جهان از توانایی بالایی برخوردار هستند.

وی همچنین، مجریان شبکه قرآن و معارف سیما را بی‌حاشیه‌ترین مجریان در صدا‌وسیما برشمرد و عنوان کرد: کار در این شبکه به جهت مباحث کارشناسی و معارفی سخت است.

روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما اعلام کرد؛ در این نشست، جواد شیخ‌اکبری، مدیر این شبکه نیز هدف راه‌اندازی شبکه قرآن و معارف سیما را رفع نیازهای معارفی و مذهبی مردم و مخاطبان خواند و گفت: این شبکه به عنوان شبکه مرجع برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید با برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده و برنامه‌سازی برای اقشار مختلف مردم حرکت کند و در این مسیر استفاده از تجربیات و توانمندی‌های مجریان شبکه، حائز اهمیت است ضمن آنکه راه برای ورود مجریان جدید باز است.

وی اظهار کرد: برای جذب مخاطب باید به سمت سرمایه‌گذاری بر روی ساختارهای پویانمایی، نمایشی، مستند و ... برویم و برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان تهیه و تولید کنیم.

در این نشست که با حضور محمدحسن معطری، مسئول امور مجریان شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد، برخی از مجریان حاضر در جلسه به بیان نکاتی پیرامون دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی تلویزیون قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود

 پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود:  باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که  روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد