Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیاء رضایی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان دهلران و در بازدید از پروژه های مسکن مهر این شهرستان افزود: تلاش نهاد بر این است مددجویان فاقد مسکن در نقاط مختلف این استان صاحب مسکن شده و دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

وی افزود: به همین منظور کمیته امداد در شهرستان دهلران در تلاش است از طریق خریداری و تکمیل کردن تعدادی از واحدهای مسکن مهر دهلران، این مددجویان را صاحب مسکن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: با رایزنی هایی که با اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به عمل آورده ایم، تعداد ‭‭‭‭‭‭۱۰۸‬‬‬‬‬‬ واحد مسکونی از پروژه های مسکن مهر دهلران برای خانواده های مددجوی فاقد مسکن در این شهرستان خریداری می شود.

رضایی یادآور شد: این واحدهای مسکونی هم اکنون نیمه کاره بوده و کمیته امداد پس از خریداری آنها از اداره کل مسکن و شهرسازی استان، با همکاری خانواده های مددجوی فاقد مسکن و خیران نیکوکار، نسبت به تکمیل و واگذاری آنها به این خانواده ها اقدام خواهد کرد.

وی با عنوان اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد تامین مسکن مددجویان فاقد مسکن این نهاد است تصریح کرد: تاکنون ۶۶ مورد از این واحدهای مسکونی برای مددجویان فاقد مسکونی شهرستان دهلران خریداری شده که این واحدها در مرحله تکمیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: تلاش می کنیم در آینده نزدیک بیش از ۴۰ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان فاقد مسکن این شهرستان خریداری ، تکمیل و به آنها واگذار کنیم.

۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 خانواده راه و شهرسازی استان کمیته امداد مسکن مسکن مهر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند