Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه موناکو نسبت به جذب مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا علاقه‌مند است. تاریخ انتشار: 18:57 - 04 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۳۸۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه «Le۱۰Sport» فرانسه خبر داد باشگاه موناکو در نقل و انتقالات ماه ژانویه از شانس بیشتری برای جذب ژان کلی تودیبو، مدافع ۱۹ ساله تیم فوتبال بارسلونا که مورد توجه دو باشگاه میلان و منچستریونایتد هم قرار دارد، برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تودیبو، ژانویه سال گذشته با قراردادی چهار ساله که تا ماه ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه تولوز فرانسه به بارسلونا ملحق شد، اما از زمان پیوستنش به این تیم فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی نیافته و از آغاز فصل جاری تنها در سه بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته است.

این مدافع فرانسوی علیرغم نیمکت‌نشینی‌های مداوم در بارسلونا مورد توجه باشگاه‌های موناکو، منچستریونایتد، میلان و بایرلورکوزن قرار دارد، البته کاتالان‌ها با انتقال قطعی او مخالفت کرده‌اند و قصد دارند این بازیکن جوان را در ادامه فصل به طور قرضی به تیم دیگری واگذار کنند. این موضوع شانس موناکو را برای انتقال تودیبو که پیشینه عضویت در تیم زیر ۲۰ سال فرانسه را هم در کارنامه خود دارد، افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید:
بارسلونا مجوز جدایی تودیبو را صادر کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا تودیبو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم

مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک را مشاهده می کنید.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) راننده خوش‌شانس یک گوزن سفید کمیاب را دید
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • وینیسیوس جونیور برای آقایان وقت ندارد؛ عکس گرفتن فقط با خانم ها! / فیلم
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد