Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در روستای «قجر» از توابع بخش سیوان شهرستان ایلام، ۱۳۰ واحد مسکونی و 5616 طرح محرومیت‌زدایی را افتتاح کرد. به گزارش ایکنا از ایلام، غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز چهارم دی‌ماه در بین مردم روستای قجر، اظهار کرد: امروز در کشور شاهد تشکیل جبهه‌ای واحد از سوی مردم و مسئولان برای ایستادگی در مقابل دشمنان هستیم و این اتحاد مانند همیشه نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ملت ایران در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با مقاومت و ایستادگی توانسته است سختی‌ها پشت سر بگذارد و پیروز شود، افزود: در طول دفاع مقدس نیز مردم مناطق مختلف با مجاهدت از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز شاهد ایجاد یک گفتمان جدید در جهان هستیم و آن گفتمان انقلاب اسلامی است و فرهنگ مقاومت از انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر نیز راه یافته و نظام استکبار با تمام توان در تلاش است که کشور را دچار مشکلات اقتصادی و به نوعی تروریسم اقتصادی کند.
سلیمانی تصریح کرد: بسیج و سپاه با تمام توان خود برای توسعه روستاها و مناطق کم برخوردار پای کار هستند تا تمامی مشکلات روستاهای کم برخوردار تا آخرین مورد حل شود و برنامه‌ای بسیار خوب برای این مهم در سال 1399 داریم.
وی توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در روستاهای کم برخوردار با همکاری دولت را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: روستاها محور تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی هستند و ما هم در این زمینه به روستاییان کمک خواهیم کرد.
در پایان با افتتاح ساختمان احداث شده برای یکی از اهالی روستای قجر، ا30 واحد مسکونی با  صرف ۵۲۰ میلیون تومان در استان ایلام افتتاح و در اختیار مستمندان قرار گرفت. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی بسیج مستضعفین قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی