Web Analytics Made Easy - Statcounter

افضلی از توقف کوله بری در خراسان جنوبی گلایه کرد و گفت: باید سریعتر در مورد ممنوعیت صادارت خوارک دام بازنگری و تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « نظر افضلی» عصر امروز (4 دی) در کارگروه توسعه صادارت استان خراسان جنوبی که با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: به خراسان جنوبی باید به عنوان بندر خشک نگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه بستن مرز زندگی مردم این منطقه را دچارمشکل کرده است، گفت: طی چهار سال گذشته بالغ بر 7 هزار نفر از شهرستان نهبندان مهاجرت کردند اما اکنون با کمی توجه مردم در حال بازگشت هستند.

 

افضلی به مشکلات یکی از کارخانجات بزرگ دان و علوفه طیور استان(شرکت ستاره کیان بیرجند) اشاره کرد و افزود: این کارخانه صادارت محور است اما با ممنوعیت صادارت خوراک دام اکنون بیش از 30 درصد پرسنل این کارخانه تعدیل شدند.

 

وی با تاکید بر اینکه به اندازه یک پایان نامه برای این کارخانه مکاتبات انجام داده ام که به نتیجه نرسیده است، عنوان کرد: باید برای حل مشکل کارخانجات خوارک دام تعجیل شود و سریعتر در مورد ممنوعیت صادارت خوراک دام بازنگری و تصمیم‌گیری شود.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با گلایه از نبود کولبری در خراسان جنوبی، تاکید کرد: چرا کولبری تا سیستان و بلوچستان آمده اما تا به خراسان جنوبی رسیده، متوقف شده است؟

 

«یزدانی» مدیرعامل انجمن خوراک دام و طیور ایران نیز در این جلسه گفت: کارخانجات تولید دان و علوفه ستاره کیان بیرجند در غرب آسیا منحصر به فرد است اما متاسفانه در یک سال و نیم اخیر  صادارت خوراک دام از کشور ممنوع شده و این کارخانجات را به تعطیلی کشانده است.

 

وی پیشنهاد داد بعد از تامین یک درصد نیاز کشور به شرط کارت بازرگانی، صادرکننده و تولیدکنندگانی که در سه سال اخیر صادرات انجام داده‌اند کالای خود را صادر کنند تا لطمه ای به داخل وارد نشود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر طرح ملی فهما طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان شب یلدا کوله بری رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی نظر افضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی

لحظات دلهره‌آور نجات مسافران سواری از سیل در روستای کرغند قاینات خراسان جنوبی منتشر شده است؛ جدی نگرفتن هشدارهای هواسناسی در این روزها باعث خسارات و گرفتاری‌های بسیاری در برخی از نقاط کشور شده است.

کد خبر 750694

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • طرز پخت خوراک ماهیچه توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • فیلم| لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است