Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@19:47:37 GMT

ماجرای عکس پرچم آمریکا در رژه پلیس چه بود؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۸۸۳۴

ماجرای عکس پرچم آمریکا در رژه پلیس چه بود؟

چهل و دومین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین صبح امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا و جمعی دیگر از روسا و فرماندهان برگزار شد.

در این مراسم دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با انجام حرکات نمایشی، ورزشی و رزمی آخرین توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از حرکات نمایشی که در مراسم رژه امروز صبح خبرساز شد نمایشی بود که دانشجویان با پرچم آمریکا، انگلیس و ستاره داوود که نشان از رژیم صهیونیستی است به مرحله اجرا گذاشتند.

در نمایش دانشجویان در وسط تصویر نقشه ایران وجود دارد و در طرفین پرچم انگلیس، پرچم آمریکا و ستاره داوود است.

در ادامه دانشجویان با فلش‌هایی حرکت نماد‌های استکبار را به سمت ایران به تصویر می‌کشند. دانشجویان در تلاشند این تصویر را به مخاطب منتقل کنند که استکبار در حال حمله و گسترش به سمت ایران است، اما وقتی به جداره کشور ایران می‌رسند با مقاومت موجود در ایران مواجه شده و از حرکت باز می‌مانند؛ در ادامه نیز عقب‌گرد، برگشت و از هم متلاشی شدن پرچم‌های استکبار جهانی را به نمایش می‌گذارند.

در ادامه دانشجویان گسترش نقشه ایران را نشان می‌دهند که در اصل نمایشی از گسترش فرهنگ مقاومت ایران به سایر کشور‌های خاورمیانه و رواج استقلال و آزادی است؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که با مقاومت می‌توانیم بر استکبار غلبه کنیم.

در واقع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین تلاش داشتند با این نمایش فرمایش فرمانده کل قوا در باره مقاومت و غلبه بر استکبار جهانی را به نمایش بگذارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی پرچم آمریکا حرکت نمایشی دانشجویان استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: این نهاد آماده همکاری و تعامل بیشتر با مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا عصر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اظهارکرد: نیروهای پاکبان شهرداری ظرفیت بسیار خوبی برای حفظ اموال شهرداری و مردم هستند و درخواست پلیس از مدیریت شهری این است که در صورت امکان از این ظرفیت به شکل صحیح بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی آماده همکاری و تعامل بیشتر با مدیریت شهری است، افزود: به‌عنوان یک شهروند و سرباز که در راستای تامین نظم و امنیت مشغول به فعالیت است از تمامی تلاش‌های مدیریت شهری قدردانی می‌کنم و روز شوراها را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با گرامیداشت روز خلیج‌فارس گفت: اگر امروز از خلیج فارس نام برده می‌شود، بدون شک خون‌هایی ریخته شده و جان‌هایی ایثار شده تا این نام ماندگار شود.

رفیعی‌کیا با بیان اینکه هیچ چیز بهتر از خدمت به خلق نیست آن هم مردمی که شایسته خدمت‌رسانی هستند، تاکید کرد: مردم شریف کلانشهر اراک همواره جلوتر از مسئولان فعالیت کرده‌اند و حق خود را نسبت به نظام و انقلاب ادا کردند.

وی ادامه داد: هیچ سازمان و نهادی بیشتر از پلیس از سوی حاکمیت در تماس مستقیم با مردم نیست و از نظر زمان سطح و گستره جغرافیایی همچنین سطح و عمق موضوعات بیشترین تعاملات و تماس با مردم توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا که چکیده و جوهره‌ای از مردم هستند، به علت مطالبه‌گری و اقدامات و پیگیری‌هایی که انجام می‌دهد، بیشترین سطح تماس را با حاکمیت دارد.

سردار رفیعی کیا با بیان اینکه این دو نهاد مقدس و دو عنصر مفید برای میهن و مردم اقدامات بزرگی را برای مردم انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: وقتی به آسیب‌های اجتماعی کلانشهر اراک نگاه می‌کنیم، نام کلان شهر و صنعتی بودن در کنار اقتصادی بودن باید کیفیت زندگی بهتری را الزاماً در اذهان عمومی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: در موضوع خدمات‌رسانی و هوشمندسازی شورای شهر و شهرداری دست به دست هم دادند و یک انقلاب در ۱۴۰۲ در کلانشهر اراک به وقوع پیوست.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در کلانشهر اراک از دیدگاه پلیس انتظارات نیروی انتظامی از مدیریت شهری علی رغم آنکه می‌دانیم در موضوع کمپ ماده ۱۶ و اردوگاه ماده ۴۲ متولی چه نهادی است و بهزیستی چه نقشی بر عهده دارد اما عموم مردم و مدیریت شهری باید با تعامل چهره شهر را تغییر و شرایط را بهتر کنیم.

رفیعی‌کیا افزود: در برخی از نقاط شاهد حضور معتادین متجاهر و خرده فروش‌های مواد مخدر هستیم و این مسائل در شورای تامین مطرح می‌شود و کارهای مربوط به انتظامی و امنیتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شهر یک مسئول پر مسئولیت به نام شهردار دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار بهزیستی باید شهرداری را یاری کنند تا انتظارات مردم در این راستا که از نظر بصری نامبارک هستند، بهبود یافته و جمع‌آوری شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهارکرد: استفاده کردن از نگهبان محله یک امر پذیرفته شده در برنامه سوم، چهارم و پنجم توسعه کشور بوده است و برای برقراری نظم و امنیت، می‌توان با گماردن نگهبان از دره نورالشهدای گردو در کنار آن نیروی پلیس استفاده کرد.

کد خبر 749199

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌