Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج و سپاه با تمام توان خود برای توسعه روستاها و مناطق کم‌برخوردار پای کار هستند تا تمامی مشکلاتشان حل شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در مراسم افتتاح ۱۳۰ واحد مسکونی و پنج هزار و ۶۱۶ طرح محرومیت‌زدایی در استان ایلام اظهار کرد: امروز در کشور شاهد تشکیل جبهه واحدی از سوی مردم و مسئولان برای ایستادگی در مقابل دشمنان هستیم که این جبهه باعث شکسته شدن تحریم‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ایران در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با مقاومت و ایستادگی در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در طول دفاع مقدس نیز شاهد تشکیل همین نهضت مقاومت بودیم که باعث عقب‌نشینی دشمن بعثی شد.

سلیمانی افزود: امروز شاهد ایجاد یک گفتمان جدید در جهان هستیم و آن گفتمان انقلاب اسلامی است که باعث ایجاد فرهنگ مقاومت در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت به تأسی از انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر منتقل شده است، افزود: نظام استکبار با تمام توان در تلاش است که کشور را دچار مشکلات اقتصادی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز شاهد شکسته شدن تحریم‌ها و نقشه‌های دشمنان هستیم و مسئله قطع وابستگی بودجه کشور از نفت باعث پیشرفت و آبادانی خواهد شد .

سلیمانی عنوان کرد: بسیج و سپاه با تمام توان خود برای توسعه روستاها و مناطق کم‌برخوردار پای کار هستند تا تمامی مشکلات روستاهای کم‌برخوردار تا آخرین مورد حل شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار و ایجاد مسکن برای نیازمندان در سال ۹۹ نیز ادامه دارد، افزود: از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در روستاهای کم‌برخوردار با همکاری سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هدف از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی کمک به هموطنان در نقاط کم‌برخوردار و تحقق اقتصاد مقاومتی در روستاها است.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج مستضعفین رئیس سازمان بسیج محرومیت زدایی جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر جمعه در بازدید از مناطق مختلف و روستاهای لوداب افزود: نماینده باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل و آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

بهرامی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، تصریح کرد: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

بهرامی با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، اظهار کرد: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

بهرامی با تاکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، عنوان کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

بهرامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: تمام مشکلات مناطق جمع آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

بهرامی با تاکید بر رفع مشکلات لوداب، عنوان کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 6089325

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد