Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قزوین گفت: تبلیغات بیش از اندازه آرایشگاه‌های زنانه در شهر چهره فرهنگی خوبی ندارد و مناسب نیست که تمام سطح شهر مملو از این تابلوها شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدشفیعی فرماندار قزوین صبح امروز در جلسۀ شورای هماهنگی تبلیغات که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در مراسم یادواره شهدا همراه با مردم قدردان حضور پیدا خواهیم‌ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به حوادث احتمالی دی ماه سال‌جاری، تردد خودروها با پلاک‌های قرمز در سطح معابر عمومی ممنوع شده و اطلاع رسانی در این زمینه انجام شده است؛ لذا از تردد خودروهای با پلاک قرمز و دولتی در سطح شهر باید خودداری شود؛ این موضوع به صورت جدی دنبال می‌‌شود و پلیس راهور قطعا در صورت مشاهدۀ این موضوع با آن برخورد خواهد کرد.

شفیعی ادامه داد: حفاظت از اماکن دولتی حتما باید مورد توجه واقع شود و مصوبۀ تامینی نیز در این بین وجود دارد و دستگاه قضائی نیز آن را پشتیبانی می‌کند و اگر خسارت به دستگاه‌های دولتی وارد شود دستگاه مستقیما ورود پیدا می‌‌کند و عامل آن، مسؤول دستگاه مربوطه معرفی می‌شود.

فرماندار قزوین بیان کرد: حفاظت از اماکن دولتی از جمله امور برق، آب باید با جدیت دنبال شود و این به معنای وجود مشکل در شهر نیست؛ با بصیرت مردم بصیر در اتفاقات ۲۵ آبان ماه سال‌جاری جزو معدود استان‌هایی بودیم که هیچ حادثه‌ای در استان صورت نگرفت و مردم قزوین در برابر نقشه‌های منحوس دشمن هشیار بودند.

وی گفت: نیروهای بسیج از بدنۀ مردم و نیروهای امنیتی آگاه و هوشیار هستند و حضور این نیروها در سطح شهر جای قدردانی دارد و به عبارتی ما به کمک این نیروها، اشرافیت کامل به استان و شهرستان داریم؛ دشمن فراخوان داده است و در این بین ممکن است عده‌ای ناآگاه اقدامات نابخردانه‌ای را انجام دهند که بازتاب مناسبی را برای استان نداشته باشد و تاکید ما برای محافظت برای این موضوع است و عقل سلیم بیان می‌کند که باید در هر لحظه هوشیار و آگاه بود.

شفیعی یادآور شد: گاها در سطح شهر، تابلوهای آرایشگاهی مشاهده می‌شود و ما محدود به فعالیت‌های مذهبی نیستیم؛ علاوه بر این فعالیت‌های، فعالیت‌های دیگر اجتماعی نیز توسط مردم و جامعه دنبال می‌شود اما اطلاع رسانی‌هایی صورت می‌گیرد که شهر از آرایشگاه‌های زنانه مملو می‌شود که این موضوع برای شهر چهره  فرهنگی خوبی نخواهد داشت و مناسب نیست که تمام سطح شهر از این تابلوها مملو شود.

فرماندار قزوین تصریح کرد: قطعا شورای فرهنگی شهر نسبت به مسائل فرهنگی تعصب ویژه‌ای دارند و در تمام مناسبت‌های فرهنگی و ملی نقش آفرین بودند اما در این زمینه نیازمند مراقبت بیشتری است و ما در صورت مجوزهای لازم از کنترل این موضوع حمایت می‌کنیم و کنترل لازم را خواهیم داشت.

شفیعی یادآور شد: ما در روز 9 دی، ولایت را بیشتر شناختیم و بعد از یک دهه، باید این تجدیدمیثاق پررنگ تر از سال قبل باشد و باید ولایت را سرلوحۀ فعالیت‌های اداری و زندگی خود قرار دهیم و در این روز با ولایت تجدید میثاق می‌کنیم.

شفیعی خاطرنشان کرد: ما از فتنه بیزاریم و حامی ولایت هستیم و ایمان داریم که ولایت در بزنگاه‌های خطرناک فریادرس ما بوده و کشور را از مهلکه‌های پرخطر نجات داده است.

فرماندار قزوین مطرح کرد: از مسؤولان دستگاه‌ها درخواست داریم در این روز حضور پررنگ و جدی داشته باشند و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شفیعی فرماندار قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای تدارک دنیا می‌باشد؛ باید کیاست به خرج داد و برای آخرت ذخیره کرد.

وی افزود: هر کدام در مجموعه‌ای فعال هستید که باید به نوع کار، کیفیت، سلامت و... تمام آنچه برای کار لازم می‌باشد توجه کنید، چراکه کوتاهی در همه این موارد پرونده ما را در آخرت سنگین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دقت به خرج دهیم و اگر در کار خدا را در نظر بگیریم، آخرت خودمان آباد می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه جلسات از مشکلات کارگران و بایدهای ویژه کارگر سخن گفته و ضرورت دارد در جلسات به این موضوعات پرداخته شود، تصریح کرد: کارفرمایان،مدیران و آحاد مردم باید مراقبت باشیم، حقی از کارگری ضایع نشود، بایدهای ایمانی مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به کارفرمایان در برخورد با کارگران اظهار کرد: کارفرمایان در برابر کارگر تکبر، خودفروشی به خرج ندهد، تواضع دل کارگران را بانشاط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در برابر کارگر خضوع و کوچکی باید کرد، کارفرما باید تواضع و رعایت حقوق کارگر در همه جهات اخلاقی مدنظر داشته باشد.

وی خطاب به کارگران در برخورد با کارفرمایان بیان داشت: کارگر باید نسبت به کارفرما مستمر بهانه تراشی نکند و مطابق وهمیات خود علیه کارفرما جوسازی نکند چراکه محیط کار آلوده می‌شود و کار مفید رقم نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه امروز محیط کار و کارگری، محیط جهاد است یادآور شد: مجاهد در عرصه جهاد، وظیفه‌اش رصد، مراقبت، نگاه به دشمن، همراهی با دوستان، تلاش برای رشد و پیشرفت است.

وی درباره حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا اذعان کرد: اسلام، معارف اسلامی و انقلاب اسلامی در آمریکا نفوذ کرده و جایگاه ظالم و مظلوم در ذهن دانشجویان مشخص شده، آنچه امام خمینی (ره) ۴۵ سال پیش در ایران پایه‌گذاری کرد، آرام آرام به آمریکا رسیده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به صادر شدن انقلاب بعد از ۴۵ سال به کشورهای دیگر اظهار کرد: تفکر انقلاب در دل دشمن‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی نفوذ کرده است.

وی تاکید کرد: عرصه کار، کارگری و کارفرمایی را عرصه جهاد بدانید، مجاهدانه برای کار تلاش کنید و بدانید با این کار آخرت خود را آباد می‌کنید.

کد خبر 6093107

دیگر خبرها

  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود