Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی بختیاری پنجشنبه شب در دیدار با سیدسعید شاهرخی استاندار همدان اظهار داشت: همچنین ۶۲۹ هزار خانوار از محل بند ب تبصره ۱۴ به آمار جمعیتی زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) اضافه شده اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سطح استان ها شاهد حمایت های ویژه استانداران، ائمه جماعات، فرمانداران و نمایندگان مجلس از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری بیان کرد: اشتغال و حمایت از تولید داخلی ۲ محور اصلی برنامه های کمیته امداد در راستای کمک به محرومیت زدایی جامعه است و براین اساس تسهیلات خوبی را برای جمعیت تحت پوشش اختصاص داده ایم.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از همدان گفت: این استان یکی از استان های پیشتاز در اشتغالزایی به شمار می رود و در بازدیدهای انجام شده دستاوردهای خوبی را شاهد بوده ایم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: همدان در اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد اقدام های ارزشمندی را صورت داده که قابل تحسین است.

وی حمایت های استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و فرمانداران شهرستان های این استان در حوزه اشتغال و معیشت مددجویان کمیته امداد را مورد تقدیر دانست.

در این مراسم از سوی رییس کمیته امداد امام‎خمینی(ره) از سیدسعید شاهرخی استاندار، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی استان تقدیر شد.

برچسب‌ها سید مرتضی بختیاری همدان مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) سید سعید شاهرخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری همدان مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره سید مرتضی بختیاری همدان مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال گذشته ۲۸۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان، در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، سیدمحمدعلی حسینی اظهار کرد: در سال گذشته ۲۸۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان، در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اردوهای شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است، گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) نشده‌اند، در طول سال شناسایی و سامان‌دهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد استان بیان کرد: همچنین طی سال ۱۴۰۲، تعداد هزار و ۷۰ دانش‌آموز سطح استان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردوهای آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی و غیره حضور پیدا کردند.

وی گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردوهای زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، مسابقات و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان تحت پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۴۹ هزار و ۴۴۱ دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو و طلبه، تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات این نهاد، بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 748425

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس