Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل شدت باد گرم آتش سوزی های پراکنده در جنگل های حاشیه روستاهای شهرستان سیاهکل که از عصر روز چهارشنبه شروع شده همچنان ادامه دارد و تلاش برای مهار آتش نیز در حال انجام است.

 گزارش های مردمی حاکی است که مناطقی ازجنگل های روستایی سوتگوابر ، لیش و سچله با همکاری و حضور به موقع مردم و نیروهای منابع طبیعی و دیگر نیروهای امدادی خاموش شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه شب چهارشنبه شعله های آتش و دود بصورت انبوه در قسمت هایی از جنگل های حاشیه شهر سیاهکل در تابش نور شهر کاملا مشهود است و تلاش ماموران و نیروهای امدادی و آتش نشانی های سیاهکل و برخی شهرهای اطراف برای خاموش کردن این آتش سوزی ها ادامه دارد.

جنگل های حاشیه روستاهای اسبراهان و اشکجان پهلو در حال سوختن هستند و خطرگستزش آتش سوزی در جنگل های کاج دست کاشت همجوار  نیز وجود دارد.

شهرداری سیاهکل و برخی از شهرهای نیز به کمک نیروها و یگان منابع طبیعی در شهرستان سیاهکل آمده اند.

براساس پیش بینی های هواشناسی وزش باد گرم و جریان های گرم جنوبی در استان گیلان بویژه در ارتفاعات و مناطق جنگلی سیاهکل ادامه دارد و رطوبت نسبی این منطقه به چهاردرصد رسیده است که شرایط را برای آتش سوزی جنگل ها بیشتر می کند.

در روزهای گذشته نیز اداره کل هواشناسی گیلان در زمینه خطر آتش سوزی به جنگل نشینان ، چوپانان و مردم روستاهای جنگلی هشدار داده بود.

براساس پیش بینی های این اداره کل جریانات جنوبی تا پایان هفته جاری در منطقه مستقر است و وزش باد گرم بویژه شدید در چند روز آینده نیز ادامه دارد. سرعت باد گرم هم اکنون در شهرستان سیاهکل ۳۲کیلومتر بر ساعت ، دیلمان ۳۸کیلومتر ولاهیجان ۲۷کیلومتر برساعت است.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان نیز اعلام کرد: مناطقی از اسبراهان، کلنادان و اشکراب شهرستان سیاهکل  به مساحت حدود 20هکتار که روز چهارشنبه بصورت سطحی دچار حریق شده بود تا عصر   توسط نیروهای منابع طبیعی و مردم مهارشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان جنگل روابط عمومی شهرداری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر آتش‌سوزی کارخانه مدیران خودرو در بم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 به فاصله زمان اندکی از آنکه عنوان شد برخی خودروهای چینی مدیران خودرو به دلیل ایمنی پلاک نمی‌شود، کارخانه مدیران خودرو در بم آتش گرفت. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بم از مهار حریق در انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو این شهرستان خبر داد. نخستین تصاویر را از این آتش سوزی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیشرفته‌ترین موشک‌ کروز روس‌ها سالم در جنگل پیدا شد | تصویر
  • اولین تصاویر آتش‌سوزی کارخانه مدیران خودرو در بم
  • ببینید | اولین تصاویر در آتش‌سوزی در کارخانه مدیران خودرو در بم
  • پیدا شدن دختر مفقود شده در جنگل دشت‌شاد
  • ببینید | تصاویری تازه از آتش‌سوزی شدید در رفح در پی بمباران اسرائیل
  • فیلم| جنگل عمودی با ۸۰۰ درخت؛ واحه‌ای برای انسان‌ها و پرنده‌ها
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در خیابان لاله‌زار تهران؛ کجا آتش گرفته است؟
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی