Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان تیشه‌گران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به توجه به نبود حامی مالی با نام تنیس روی میز هیات کردستان مشغول به فعالیت هستیم و اداره کل ورزش و جوانان هم توان زیادی برای کمک به هیات‌ها ندارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته با وجود اینکه نماینده کردستان در لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان کشور حضور داشت اما به دلیل ضعف مالی توان شرکت در مسابقات را نداشته و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات تنیس روی میز کردستان یادآور شد: در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان وضعیت بهتر است و ورزشکاران استان اکنون در میانه‌های جدول لیگ برتر در حال رقابت هستند.

تیشه‌گران اظهار داشت: امسال تفاهم نامه‌ کمک مالی با اداره کل ورزش وجوانان منعقد کردیم که بخشی از کمک‌ها به حساب هیات واریز شده و قسمتی دیگر باقی مانده است.

وی تاکید کرد: از لحاظ نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و مسائل فنی پیشرفت خوبی در تنیس روی میز استان حاصل شده است و براساس رنکینگ فدراسیون در رده‌های سنی مختلف جزو چهار تیم برتر کشور هستیم.

دبیر هیات تنیس روی میز کردستان از ایجاد مرکز استعدادیابی در سالن ورزشی استقلال سنندج طی ۲ ماه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۵۰ نوآموز و دانش‌آموز در استان جذب این ورزش شده‌اند.

تیشه‌گران اضافه کرد: کار استعدادیابی در راستای ارتقا سطح فنی و کمی ورزش تنیس روی میز استان و در بین دختران و پسران رده سنی پایه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این استعدادها زیرنظر مربیان باتجربه آموزش خواهند دید، افزود: این روند باز هم ادامه می‌یابد و تا پایان سال افراد مستعد دیگری را جذب این ورزش خواهیم کرد.

حدود ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده کردستانی در رشته تنیس روی میز فعالیت دارند.

برچسب‌ها تنیس روی میز کردستان مشکلات مالی ورزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز کردستان مشکلات مالی ورزش تنیس روی میز کردستان مشکلات مالی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟

آینده ویتور روکه در بارسلونا وضعیت مبهمی پیدا کرده‌است

طرفداری | به گزارش موندو، این احتمال وجود دارد که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و قوانین مربوط به فیرپلی، مجبور شود ویتور روکه را به صورت قرضی راهی تیمی دیگر کند. روکه در زمستان ۲۰۲۴ با هدف رقابت با لواندوفسکی و همچنین تطابق با جو رختکن، شش ماه زودتر از موعد به اردوی بارسلونا اضافه شد اما در واقع نام روکه جایگزین نام گاوی‌ای شده که به دلیل مصدومیت از لیست آبی و اناری پوشان خارج شده بود. 

هدف اصلی بارسلونا در تابستان پیش رو، ثبت نام مجدد گاوی در لالیگا و همچنین جذب یک هافبک و یک وینگر چپ پا است، لذا در صورتی که این باشگاه نتواند از لحاظ مالی مشکلات خود را حل و مجوز رعایت فیرپلی را از لالیگا دریافت کند، مجبور خواهد شد که به جدایی قرضی ویتور روکه رضایت دهد.

با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد