Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امنیت و احساس امنیت از مهمترین مولفه‌های پیشرفت و توسعه همه جانبه یک جامعه است که این امر در سایه تلاش نیروهای امنیتی و همکاری مردم محقق می‌شود. ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار جمعی از نیروهای تیم سپاه حفاظت هواپیمایی سیستان و بلوچستان که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه فرودگاه، انجام شد، اظهار داشت: امنیت مهم است اما مهمتر از امنیت، وجود احساس امنیت است که از جنبه‌های روانی بسیار موثرتر از خود امنیت به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امنیت یک امر لازم در هر جامعه‌ای بویژه ایران اسلامی است که دشمنان زیادی در اطراف کشور وجود دارند و در تلاشند تا به هر نحو به مملکت ما ضربه‌ای وارد کنند.

وی اساس و پایه هر کاری امنیت است و توسعه اقتصادی در بستر امنیت رخ می‌دهد عنوان کرد: امروز به برکت حضور شبانه‌روزی و مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج و امنیتی جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان بشمار می‌رود.

در دیدار نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف با فرمانده سپاه کردستان چه گذشت؟هرمزگان| 58 دهستان تحت پوشش قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قرار می‌گیرنددستیار و مشاور فرمانده کل ارتش: نیروهای زمینی سپاه و ارتش اجازه نمی‌دهند پوتین نجسی وارد کشور شود

وی تصریح کرد: با توجه به گزارشات و بررسی انجام شده، مجموعه حفاظت پرواز فرودگاه این استان کارنامه درخشانی دارد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: امنیت موضوع بسیار مهمی است که هیچ جامعه‌ای بدون آن نمی‌تواند به رشد و توسعه خود ادامه دهد که این موضوع در حوزه فرودگاه توسط تیم حفاظت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به وجود کارنامه درخشان مجموعه حفاظت پرواز سیستان و بلوچستان، خاطرشان کرد: در این نهاد باید آموزش در جنبه‌های مختلف و تقویت جنبه‌های انگیزشی به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات