Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوری از مرکز شهرستان و نداشتن برخی امکانات ابتدایی ،ضرورت داشتن تلفن همراه و اینترنت را برای مردم این منطقه دو چندان می سازد .

روستاهای پل ابریشم شامل محمدآباد، چاه شیرین، چاه فرش و حسین آباد در شمال غربی مرکز شهرستان قرار دارد ، اهالی این منطقه چندین سال است که از زیرساخت ها و دریافت خدمات ارتباطی و اینترنتی، گاز و راه مناسب محروم بوده و از مسوولان امر رسیدگی به این مشکل را خواستار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کاظمی از اهالی یکی از روستاهای پل ابریشم با اشاره به اینکه بیشتر مهاجرت روستاییان به علت کمبود امکانات است ، به حبرنگارایرنا گفت: سرعت اینترنت در این منطقه به شدت ضعیف شده و امکان بهره برداری وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه مشکلات ارتباطی به مسوولان مخابرات منتقل شده، اما متاسفانه تاکنون وضعیت حل نشده است.

مرتضی عطاخانی از کشاورزان منطقه  با گلایه از ضعف پوشش اپراتورهای تلفن همراه و همچنین اینترنت در این روستاها، اظهار داشت: پوشش تلفن همراه در روستا و همچنین اینترنت بسیار ضعیف است.

  وی تصریح کرد: مشکلات ارتباطی بارها به مسئولان استانی و محلی منعکس شده اما تاکنون اقدامی برای رفع ضعف آنتن دهی انجام نشده است. 

رضا امیری عضو شورای اسلامی روستای چاه شیرین در این باره گفت : برای جلوگیری از مهاجرت جوانان منطقه ، تجهیز و تهیه امکانات ابتدایی در روستاها ضرورت دارد.

وی با بیان این که ،روستاهای منطقه پل ابریشم از مرکز شهرستان دور هستند ، ادامه داد: برای باقی ماندن مردم و بویژه جوانان دراین منطقه باید امکانات ضروری در روستاها تامین شود، تخصیص اعتبار ویژه  اشتغال و نیز امکانات رفاهی برای این منطقه لازم است.

امیری گفت : روستاهای پل ابریشم بصورت بیسیمی پوشش امواج داده شده  و آنتن دهی مناسب برای تلفن همراه ندارند ، بنابراین مردم نمی توانند از اینترنت پر سرعت استفاده کنند.

منصور عطاخانی عضو شورای روستای حسین‌آباد نیز در این باره گفت : تقویت زیرساخت های ارتباطی در این منطقه ضرورت دارد.

مهدی سعدی مدیر مخابرات شاهرود که مسوولیت شهرستان میامی را نیز برعهده دارد ، در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ایرنا گفت: منطقه پل ابریشم خرابی خط انتقال دارد و کارشناسان برای رسیدگی به این مشکل بالغ بر ٢٠ بار به منطقه اعزام شده‌اند.

وی بدون ذکر زمان دقیق رسیدگی به این مشکل گفت : رفع مشکل ارتباطی روستاهای پل ابریشم با جدیت پیگیری می شود.

در روستاهای پل ابریشم نزدیک به ۸٠٠ تن از اقوام کرمانج ، بلوچ و فارس زندگی می کنند.

شهرستان میامی با ۴۹ روستا با ۲بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها اینترنت سمنان تلفن همراه میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت سمنان تلفن همراه میامی اینترنت سمنان تلفن همراه میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در بازدید سرزده فرماندار و دادستان فیروزکوه از ساخت و سازهای روستاهای بخش مرکزی این شهرستان،مقرر شد تا دهیاران روستاهای سیمین دشت، گچه و ده گردان، ظرفِ یک هفته اطلاعات مربوط به ساخت و سازهای جدید را به کارگروه ساماندهی ساخت و سازهای این شهرستان ارائه دهند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند