Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید اورتون اعتقاد دارد که مویزه کین به زمان نیاز دارد تا بتواند خودش را به خوبی با شرایط لیگ برتر وفق دهد.

طرفداری- کارلو آنچلوتی که روز شنبه به عنوان سرمربی اورتون انتخاب شد، به تمجید از مویزه کین پرداخته است و اذعان کرده که از زمان حضورش در ناپولی، به داشتن کین در تیمش علاقه مند بوده است.

به گزارش سایت Goal، آنچلوتی در مصاحبه خود گفت:

از دوران بازیگری ام به یاد دارم که وقتی پلاتینی از سن اتین به یوونتوس آمد، 6 ماه طول کشید تا خودش را با شرایط موجود در سری آ وفق دهد و پس از آن 6 ماه، او تبدیل به پلاتینی شد که همه ما به یاد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این فصل هم این مسئله را با هیروینگ لوزانو در ناپولی داشتم، با وجود اینکه لوزانو 2-3 سال هم از کین بزرگتر است. باید در کار با بازیکنان جوان صبر و حوصله به خرج دهیم. 

کارلتو افزود:

زمانی که در ناپولی حضور داشتم، سعی کردیم که مویزه کین را به ناپل بیاوریم اما آن موقع او در آستانه پیوستن به اورتون بود. مویزه کیفیت شگفت انگیزی دارد و مطمئنم که استعداد بالایی هم دارد، اما فراموش نکنید که او تنها 19 سال سن دارد و همه چیز اینجا برایش جدید محسوب می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم

سال 1988 در چنین روزی میلان موفق شد با نتیجه 3-2 در خانه ناپولی به برتری دست یابد. ویردیس (دو بار) و فن باستن برای میلان گلزنی کردند و گل های میزبان نیز توسط مارادونا و کارکا به ثمر رسید.

دانلود (5.4MB)

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید