Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:59:27 GMT

اشرف غنی به ولایت «بدخشان» سفر کرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۲۰۷۲

اشرف غنی به ولایت «بدخشان» سفر کرد

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئيس جمهوری اسلامی افغانستان صبح امروز در راس یک هیات عالیرتبه دولتی به شهر فیض‌آباد، مرکز ولایت بدخشان سفر کرد.

رئیس جمهور افغانستان در جریان این سفر، ضمن شرکت در مراسم افتتاح چند پروژه عام‌المنفعه، با مسئولان، بزرگان، علما، جوانان و زنان این ولایت نیز دیدارهای جداگانه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد اشرف غنی ولایت بدخشان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سیداسماعیل میرداداشی ، نیکوکار و پدر شهید سیدحسین میرداداشی -جوان‌ترین شهید مازندرانی دوران دفاع مقدس اهل روستای کاری کلای سادات محله هادی‌شهر بابلسر پس از تحمل سال‌ها فراق فرزند شهیدش،  ۹۴سالگی دار فانی را وداع گفت و پس از آیین تشییع باشکوه مردم قدرشناس بابلسر درگلزار شهدای کاری کلای این شهرستان آرام گرفت.

پدر صبور شهید میرداداشی- مرد کوچک دفاع مقدس از دیار علویان- که در ایام فراق فرزند شهیدش در مسیر عام المنفعه گام برداشت؛ بیش از ۵هزار متر زمین برای ساخت خانه بهداشت، خانه عالم، مسجد و حسینیه، غسالخانه، ساختمان دهیاری، آرامگاه و تاسیسات آبرسانی برای ۷روستا اهدا و ۲۰۰میلیون تومان نیز تا کنون برای ساخت این مجموعه‌ها هزینه کرد.

شهید سیدحسین میرداداشی کاری، متولد ۴ شهریور ۱۳۴۹ روستای سادات محله کاری کلای شهرستان بابلسر، ۲۳ آبان سال۶۱ در۱۱سالگی از آنجا که سن او برای رفتن به جبهه کم بود به دلیل جثه درشت و شباهت زیاد به برادرش سید موسی با شناسنامه وی، به همراه تعدادی از بچه محل‌های خود از لشکر۲۵ کربلای مازندران به جبهه‌های جنوب اعزام شد و همان سال پس از شش ماه حضور در جبهه، در منطقه زبیدات عراق شربت شهادت نوشید.

دانش آموز شهید سید حسین میرداداشی، کوچک‌ترین شهید بسیجی کشورمان با گمنامی اش، درس ولایت پذیری، ایستادگی و خدمت آموخت همان که در وصیت نامه اش نوشت: "ای جوانان رمز پیروزی شما در وحدت است، نگذارید منافقان به مملکت اسلامی خیانت کنند و پست‌هایی را به عهده آنها نگذارید که همین دل شما را به درد می‌آورد. من شهید شدم همگان بدانید مرگ من اتفاقی نبود با چشم باز و دید وسیع به معشوقم رسیدم. "

روایت عباس نواییان از شهید میرداداشی و پدر نیکوکار شهید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی