Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:32:12 GMT

خوش آمدگویی بن عطیه به مانژو

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۲۱۴۲

با پیوستن ماریو مانژوکیچ به الدحیل حالا این درترکیب این باشگاه قطری دو بازیکن سال های پیش یوونتوس بازی می کنند.

به گزارش" ورزش سه" با ورود ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات و بازیکن سابق تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید تیم الدحیل تبدیل به یکی از مهیج ترین تیم های آسیایی شده است. آن ها پیش از این هم خریدهای مهم داشته اند از جمله مهدی بن عطیه مدافع سرشناس مراکشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بن عطیه به مناسبت ورود مانژو به الدحیل پیامی با مضمون خوش آمدگویی به این مهاجم کروات منتشر کرده است:" پیش از این باهم افتخاراتی را کسب کردیم و الان وقت آن است که به این عناوین اضافه کنیم. ان شاء الله." او همچنین اضافه کرد:" می دانم خودت خیلی بیشتر برای این چالش مشتاق هستی. منتظر دیدنت هستم."

 


بن عطیه و مانژوکیج تا قبل از حضورشان در فوتبال قطر و در خلال سال های 2017 تا 2019 در تیم یوونتوس همبازی بوده اند. آن ها در حالی به الدحیل پیوسته اند که این تیم در فوتبال قطر با اختلاف نسبتا زیادی در صدرجدول قرار دارد و به نظر می رسد هدف این تیم در این فصل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد. نکته اینجا است که الدحیل در گروه c مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس نماینده ایران و همچنین شارجه امارات والتعاون عربستان همگروه است.

قطر الدحیل مهدی بن عطیه ماریو مانژوکیچ یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الدحیل مهدی بن عطیه ماریو مانژوکیچ یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم

ماریو بالوتلی در ترکیه همچنان به تمرینات شخصی خود ادامه می دهد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها