Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره پنجم نخبه پروری اندیشه ولایت ویژه برادران از سوی قرارگاه اندیشه ولایت بسیج دانشجویی ۲۴ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه اندیشه ولایت ناحیه بسیج دانشجویی تهران دوره پنجم نخبه پروری اندیشه ولایت ویژه برادران برگزار می‌کند.   بنابراین گزارش، این دوره نخبه پروری اندیشه ولایت با حضور اساتید مجرب در منظومه فکری رهبری ۲۴ بهمن ماه ساعت ۸ تا ۱۲ به مدت ۸ هفته در تهران، جنب مترو طالقانی، مجتمع فرهنگی دانشجویى ۱۳ آبان (سازمان بسیج دانشجویی) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، این دوره ویژه دانشجویان علاقمند به منظومه فکری رهبری و علاقمند به پژوهش و تدریس و گفتمان سازى در منظومه فکری رهبری است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوره نخبه پروری بسیج دانشجویی دانشجویان بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • استاد مطهری؛ فیلسوف یا متکلم؟!
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی