Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید‌امید شهید‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حاشیه جلسه مشترک شورای تامین استان خوزستان، شورای تامین شهرستان بندرماهشهر و مدیران عامل صنایع پتروشیمی همین شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها شرکت‌های پتروشیمی در هر زمینه‌ای که بخواهند، می‌توانند نیرو جذب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه جذب نیرو با هماهنگی اداره کار منطقه ویژه صورت می‌گیرد، افزود: در سال‌های گذشته تلاش‌های خوبی برای تمرکز بر روی نیرو‌های بومی در منطقه صورت گرفته است.

شهید‌نیا بیان کرد: آمار‌ها و تحلیل‌ها حکایت از بومی بودن ۸۰ درصد از نیرو‌های شاغل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بومی استان بوده که بیش از ۳۰ درصد این رقم بومی شهرستان بندر ماهشهر است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار داشت: افراد ثبت نامی در این اداره، به شرکت‌ها معرفی می‌شوند و از طریق برگزاری آزمون جذب می‌شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر این مسئله که همه بودجه‌های شورای راهبردی به برنامه‌های ارائه شده مسئولان شهری اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: ۸۰ درصد این منابع صرف زیر ساخت‌های بندر ماهشهر شده و نظارت‌ها نیز بر این امر افزایش پیدا می‌کند.

سید‌امید شهید‌نیا گفت: بابت کاستی‌های موجود گله‌ها و انتظاراتی از سوی مردم در بندر ماهشهر وجود دارد که باید وقت بیشتری را برای نظارت در حوزه ایجاد زیر ساخت‌ها به کار بگیریم، به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین نیز توجه بیشتری کنیم. ضمن آنکه باید کوشش اصلی ما ایجاد اشتغال‌های خرد و حمایت از کار آفرینان منطقه باشد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال ماهشهر صنایع پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند