Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@23:28:38 GMT

مرکز پژوهش شورا شکل می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۴۰۶۵

مرکز پژوهش شورا شکل می‌گیرد

ایسنا/اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با پیشنهاد اعضای شورای شهر مرکز پژوهش شورای شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.


علیرضا پوستی در هشتادوهشتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: اعضای شورای شهر اردبیل در قالب طرح پیشنهادی خود نسبت به راه‌اندازی مرکز پژوهش شورای شهر با اثربخشی در حوزه پختگی طرح‌ها و لوایح اقدام کرده و امیدواریم با شکل‌گیری این مرکز زمینه برای تصویب طرح‌ها و لوایح کارشناسی شده فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: هرچند اعضای شورا با تخصص‌های مختلف از جایگاه علمی و تجربه مناسب برخوردار هستند، اما با راه‌اندازی مرکز پژوهش شورای شهر خروجی این مرکز به ارائه مشاوره‌های دقیق و تخصصی به تک تک اعضای شورای شهر کمک کرده و کار به صورت علمی و با پشتوانه کارشناسی شده به پیش می‌رود.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: به زودی هیئت امنای این مرکز متشکل از چهار نفر از اعضای شورای شهر، یک نفر به عنوان رئیس مرکز و سه نفر نیز از اساتید دانشگاه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
پوستی گفت: این اساتید با بیش از 10 سال سابقه مدیریت شهری و اجرایی به عضویت هیئت امنا درمی‌آیند تا با همفکری و تعامل بهتر طرح‌ها به صورت منطقی و معقول برای تصویب به کمیسیون‌ها و صحن علنی شورای شهر ارائه شود.
وی به پروژه سرمایه‌گذاری 3 هزار واحدی خاتم در اردبیل اشاره و تصریح کرد: 48 میلیارد تومان از بابت پروانه سرمایه‌گذار این پروژه بدهکار شهرداری خواهد بود که این مبلغ به عنوان آورده شهرداری محاسبه شده و بعد از پنج سال فرصت اجرایی این پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری می‌تواند به قیمت روز در قبال این آورده تهاتر ملکی و واحد مسکونی و تجاری خود را بردارد.
رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: اعضای شورای شهر با اصل این لایحه و تهاتر ملکی شهرداری به ارزش 48 میلیارد تومان با سرمایه‌گذار خاتم موافقت کردند تا به سرعت عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.
پوستی همچنین به کمک موثر و راهگشای اعضای شورای شهر به انجمن خیرین مسکن‌ساز در اخذ پروانه بدون پرداخت ریالی هزینه به شهرداری اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر با احداث 25 واحد در اروج‌آباد موافقت کردند تا 100 درصد هزینه صدور پروانه که مبلغی در حدود 216 میلیون تومان است مورد بخشودگی قرار گیرد.
وی این کمک شورای پنجم و شهرداری را در حمایت از مجموعه‌های خیریه و نهادهای مردم‌نهاد یک اقدام بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: این مساعدت‌ها که برای چندمین بار به چنین مجموعه‌هایی انجام می‌شود نشان از همت و اراده اعضای شورای شهر است تا همراهی خود را با نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه و محرومان نشان دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پژوهش شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در استان آذربایجان غربی، جلسه رای‌گیری برای استیضاح شهردار ارومیه پس از کش و قوص‌های فراوان امروز ساعت رای سه در ساختمان شورای اسلامی شهر ارومیه آغاز شد.

این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ فی‌مابین اعضای شورا و شهردار برگزار می‌شد مورد پوشش خبری رسانه‌های محلی قرار گرفت.

شهردار ارومیه در این جلسه اعلام کرد که پاسخ تمامی سوالات وصول شده را به صورت کتبی تقدیم شورا کرده است.

در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار ترک جلسه از سوی شهردار برای آغاز رای گیری شدند.

بدین ترتیب استیضاح حسین مهدی زاده که باید به تایید دو سوم اعضای شورا می‌رسید با هفت رای از ۱۱ رای ناکام ماند و وی‌ همچنان به عنوان شهردار ارومیه باقی ماند.

خبرنگار سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229212 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد