Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در محدوده اتوبان آزادگان به یک دستگاه خودروی زانتیا که در حاشیه محل فوق متوقف شده بود، مشکوک شده و پس از هماهنگی با مرکز پیام و بررسی خودرو یک عدد چاقو و پنجه بوکس کشف کردند.

ماموران که به او مشکوک شده بودند، به تحقیقات از وی ادامه دادند، در حالی که یکی از ماموران هنگام بازرسی از صندوق عقب خودروی این مرد با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجا پسر ۱۲ ساله‌ای را دیدند که دهان، دست‌ها و پا‌هایش با چسب پهن بسته شده بود و حال خوشی نداشت. ماموران او را از صندوق عقب خودرو بیرون آوردند و دهان و دست‌ها و پاهایش را باز کردند.

سرهنگ دلاور القاصی‌مهر، فرمانده یگان امداد فاتب در این باره گفت: پدر سنگدل بازداشت شد. ماموران به تحقیق از پسر نوجوان پرداختند که معلوم شد پدرش به علت مشکلات خانوادگی و نداشتن حالت عادی قصد آزار و اذیت او را در حالی داشته که پیش از این نیز چند بار دیگر اقدام به شکنجه دادن و آزار و اذیت او کرده بود.

تحقیقات از پدر این نوجوان به اتهام کودک‌آزاری و شکنجه‌دادن فرزندش در پلیس آگاهی ادامه دارد و این نوجوان تحویل خانواده‌اش داده شد.

منبع: جام جم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پدر معتاد صندوق عقب خودرو اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است