Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ امیرعباس آسمند در جمع خبرنگاران افزود: دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمند اظهارکرد: این جشنواره با همکاری نخبگان جوان، فعالان مردمی، مراکز فرهنگی، دانشگاه‌ها و نهادهای لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد محورهای جشنواره را شامل پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد عنوان کرد.

آسمند آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ بهمن ۹۸ عنوان و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت دبیرخانه به نشانی www.defafestival.com ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و تبیین فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی و تجلیل از آثار برتر در این حوزه دانست.

به گزارش ایسنا، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به شناسایی نخبگان این حوزه کمک شایانی کرده و سبب تشویق و ترغیب تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس كهگيلويه و بويراحمد فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود