Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس اورژانس تهران از مراجعه ۱۰۵۸ بیمار قلبی و تنفسی طی۲۴ ساعت اخیر به اورژانس تهران خبر داد. تاریخ انتشار: 14:09 - 05 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۴۷۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، پیمان صابریان در خصوص آمار مراجعین قلبی و تنفسی طی ۲۴ ساعت گذشته  بخش اورژانس مراکز درمانی تهران اظهار داشت: طی این مدت مجموعاً ۱۰۵۸ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۳۷۳ نفر مراجعین بیماران تنفسی و تعداد ۶۸۵ نفر مراجعین قلبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس تهران با بیان اینکه طی ۷ روز اخیر که شاهد افزایش آلاینده‌ها و به تبع آن آلودگی هوا بوده‌ایم، تعداد ۷ هزار و ۹۱۰ نفر به اورژانس تهران مراجعه کرده‌اند، افزود: از این تعداد آمار مراجعین تنفسی از ۲۸ آذر تا چهارم دی ماه ۳ هزار و ۶ نفر و آمار مراجعین تنفسی و ۴ هزار و ۹۰۴ نفر بیمار قلبی بوده‌اند.

صابریان بیان داشت: در شرایط هوای ناسالم بویژه برای گروه‌های حساس، توصیه می‌شود که بیماران تنفسی، افرادی که مشکل ریوی، قلبی و عروقی دارند و زنان باردار، کودکان، به‌ویژه کودکانی که مبتلا به بیماری‌های تنفسی و … هستند و کسانی که مشکل نقص سیستم ایمنی دارند، سالمندان و… که جزو گروه‌های حساس هستند، در هوای آزاد حضور پیدا نکنند.

وی افزود: سایر افراد هم حضور در فضای آزاد را به حداقل ممکن برسانند و در شرایطی که غلظت آلاینده‌ها بالا می‌رود، از بردن وسایل نقلیه به بیرون تا حد امکان خودداری کرده و فعالیت‌هایی را که منجر به آلودگی هوا می‌شود، کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: سهم کلیه منابع آلاینده در شهر تهران مشخص شد

رئیس اورژانس تهران عنوان داشت: عموم افراد از فعالیت‌های ورزشی در فضای بیرون بپرهیزند؛ زیرا خود فعالیت ورزشی باعث می‌شود که هوای بیشتری تنفس کنیم و نهایتاً آلودگی بیشتری وارد بدن‌مان شود.

منبع:مهر
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلودگی هوا آلودگی هوا اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است

سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا گفت: طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسواران به صورت آزمایشی از سال گذشته در برخی از استان‌ها آغاز شد و بعد از اتمام طرح آزمایشی و برطرف شدن نواقص اکنون در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و مازندران در حال اجرا است و در روز‌های آینده در ۳ استان باقی مانده اجرای می‌شود.

وی افزود: متقاضیان با داشتن شرایط لازم، موتورسیکلت به نام خود یا والدین و حداقل ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش موتورسیکلت ایرانیان پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه، برای مراحل آزمایش و آزمون نوبت دریافت کنند که تمامی امور به صورت غیر حضوری انجام‌می‌شود.

وی ادامه داد: در روز مراجعه به آموزشگاه، سلامت متقاضی توسط پزشک متخصص کنترل و سپس مهارت سنجی و گواهی مهارت صادر می‌شود سپس فرد اقدام به شرکت در آزمون نظری و عملی می‌کند و به محض قبولی، همان روز پرونده صدور گواهینامه تایید می‌شود.

وی بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹۴ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۲۷۴ هزار نفر در مراحل مختلف فرایند ثبت نام هستند، همچنین ۲۱۹ هزار نفر گواهینامه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است، گفت: در طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید