Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جواد کارگران ضمن اعلام این خبر افزود: پس از انتشار فراخوان جشنواره در شهرستان های تابعه، تعداد ۳۱ اثر از آموزشگاه های سراسر استان به دبیرخانه جشنواره واصل شد.

وی افزود: گروه نوازان و تکنوازان راه یافته به بخش مسابقه جشنواره، ۲۵ لغایت ۲۷ دی ماه به مدت ۳ روز در فرهنگسرای بروجن با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جشنواره موسیقی نوای زاگرس گفت: در این جشنواره ۷ گروه پاپ، ۹ گروه سنتی، ۳ گروه تلفیقی، ۲ گروه محلی و ۱۰ هنرمند تکنواز حضور خواهند داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، نکوداشت غنای فرهنگی و اصالت موسیقی و لزوم توجه نسل جوان به هنر اصیل ایرانی است.

گفتنی است، دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور، تابستان سال آینده در بروجن برگزار می شود.

46

کد خبر 1335451

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی موسیقی سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت