Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:10:33 GMT

پیامک‌های دریافتی ۹۸/۱۰/۰۵

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۵۵۵۹

پیامک‌های دریافتی ۹۸/۱۰/۰۵

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پنجم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

5382...0912: سلام. لطفا در مورد قیمت این بسته های آموزشیمثلا پرش پیگیری بفرمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا دو.سه.جلد کتاب با دو.سه تا cd را به قیمت یک میلیون و اندی میفروشند. واقعا اینقدر هزینه میکنند...ممنون.

 

5362...0918: سلام داروخانه های شهر کرمانشاه دفترچه روستایی را آزاد حساب می کنند می گویند قرار داد نداریم.

 

7031...0912: سلام خسته نباشید. من یک خانم ۳۲ ساله هستم تقریبا ۱۵ روز پیش با یه کانال کار در منزل آشنا شدم که ایشون با ترفندی خیلی عالی ما رو جذب کارشون کردند و از من و خیلی ها مبلغ ۱۳۰....۱۵۰ ...۲۰۰ هزار تومان و شایدم بالاتر دریافت کردند و قرار شد بعد از ۱۰ روز بسته ها رو برامون بفرستند تا کارو شروع کنیم. ایشون بسته هارو که نفرستادن که هیچ مارو بلاک کردند و شماره تماسشون رو هم از دسترس خارج کردند. ما شکایت کردیم با اینکه مبلغ کمی هست ولی میخوایم شما پوشش بدید چون چند ساله داره این کار رو  میکنه با تشکر.

 

7608...0914: چرا کامیون کشنده رنو مدل۲۰۱۲ در ترکیه به پول ایرانی ما در میاد ۱۵۰ میلیون ولی همین کامیون در ایران ما میشه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون کدوم دست توش هست گزارش بگیر آقای گزارشگر که هر روز تبلیغ می کنی. 

 

2767...0917: باسلام قرار بود رتبه بندی معلمین تا آخر پاییز اجرایی بشه اما با اینکه وارد زمستان شدیم هنوز هیچ خبری از رتبه بندی نیست لطفا پیگیری کنید با تشکر، مربوط به برنامه دعوت.

 

1638...0938: سلام، بالاخره سقف وام مسکن افزایش یافت برای تمام مردم ایران! یا ماده تبصره و فلان...!؟ آیا فردی که اکنون دنبال تشکیل پرونده جهت دریافت وام ساخت مسکن هست، می تواند امیدوار باشد که سقف وامش افزایش یافته!؟ حداقل شما رسانه محترم پیگیری و ملت رو آگاه کنید.سپاس

 

3762...0917: سلام به خبرنگاران محترم شبکه خبر. خواهشا به مسئولین بسیج سازندگی کشور خواهشا کمک به جوانان معلول و تامین مسکن نیاز اصلی معلولین پالیزان به ایرندگان خاش سری حتما بزنید که با چه افتضاح زنده هستند. تشکر امید شهدادزهی شورای معلول روستای پالیزان

 

2885...0937: با سلام و خدا قوت. به داد کارگرهای شرکت نفت و گاز پارس عسلویه برسید. وضعیتشان از هپکو بدتر شده. نه تنها حقوق پرداخت نشده. 3 ایتم هم از فیش حقوقی حذف شده.

 

2313...0918: سلام، خسته نباشی لطفا به گوش مسؤلین برسونین که دوباره مهلت ثبت برای یارانه معشیتی بدن خیلی ها کد رهگیریو که دارن ثبت نکردن خواهش میکنیم ازتون ما به پول خیلی احتیاج داریم .با تشکر.

 

9375...0912: سلام شب بخیر. من مؤسس یک مرکز نگهداری از پسران اوتیسم هستم. چطور میتونم با شما جهت بررسی مشکلات زیاد موجود که گوش شنوایی برای حلشون نیست جهت انعکاس آنها تماس بگیرم؟؟

 

4864...0911: با سلام ما رانندگان تاکسی عمومی منطقه آزاد انزلی که تکسوز هستیم که روزانه۱۳لیتر سهمیه بنزین داریم که برای جابجایی مسافر خیلی کم هست خواهشمندیم مسولین فکری به حال مابکنند با تشکر.رانندگان عمومی منطقه ازادانزلی

 

6126...0936: سلام خسته نباشید قرار بود یک دی جلوی سامانه جاماندگان یارانه باز شود پس چی شد ما احتیاج داریم به یارانه لطفا پیگیری کنین.

 

4258...0910: باعرض سلام و خسته نباشيد. منطقه 1 زعفرانيه الف شمالى بوى نامطبوعي دارد که چند روزه پراکنده است خواهش ميکنم رسيدگى کنين. باتشکرمجتبى يادگار.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت