Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل نجفی گفت: با وجود اینکه قرار وثیقه یک میلیاردی را تأمین کرده‌ایم، اما موکلم چهار ماه است که در زندان به سر می‌برد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا گودرزی وکیل محمد علی نجفی در گفتگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس گفت: طبق قانون، ما ۲۰ روز فرصت داریم که نسبت به رای دادگاه اعتراض کرده و فرجام خواهی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: حدود ۱۰ روز است که از این مهلت گذشته و برای فرجام خواهی باید کار کارشناسی انجام دهیم.

گودرزی گفت: هفته آینده نتیجه اعتراض و فرجام خواهی خود را به دیوان عالی خواهیم داد.

وی گفت: ما اعتراضات خود را نسبت به ابهاماتی که از قبل داشتیم ارائه می‌کنیم چرا که دادنامه صادر شده براساس اتفاق آرا نیست و مسئله اساسی میزان مجازات تعیین شده است چرا که یک اتهام قتل و نگهداری اسلحه مطرح است و به اعتقاد هیات قضایی، چون تعدد جرایم مطرح است، اشد مجازات باید انتخاب شود.

وی تصریح کرد: همچنین موکل بنده شخصاً اسلحه خود را تحویل داده است در نتیجه تخفیف هم شامل حالش خواهد شد.

گودرزی گفت: آقای نجفی برابر با ماده ۳۷ و ۳۸ قانون مجازات اسلامی حداقل ۶ مورد کیفیت مخفف از قبیل: اخذ رضایت از شاکی، همکاری با ماموران، خدمات عامل منفعت دارد و همچنین دچار بیماری است به همین دلیل دو درجه تخفیف باید شامل حال وی شود.

این وکیل دادگستری همچنین در مورد تأمین قرار وثیقه برای آزادی موکلش گفت: قرار وثیقه صادر شده یک میلیارد تومان است و ما هم آن را تودیع کردیم، اما قبول نکردند این در حالی است که براساس دستورالعمل جدید قوه قضائیه اگر کسی قرار وثیقه دارد باید قرار را قبول کنند، اما موکل بنده ۴ ماه است با وجود صدور قرار وثیقه در زندان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نجفی شهردار تهران میترا استاد قتل میترا استاد وثیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم

یک وکیل دادگستری گفت: هنگام فعالیت‌های بلاگری از ابزاری استفاده می‌شود که نگاه وزارت آموزش و پرورش بر ممنوعیت آن است و این حق را دارد که در زمان استخدام نیرو‌های مستخدم خودش، دستورالعملی را وضع کند که معلم بلاگری را ممنوع اعلام کند.

محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با جرم بودن و یا نبودن معلم بلاگری اظهار داشت: به لحاظ حقوقی انتشار تصاویر و فیلم‌ها از اشخاصی است که عمدتا به سن بلوغ و رشد نرسیده اند. یعنی از منظر حقوقی به این موضوع باید به این صورت نگاه کرد که شخص من هیچ دخالتی در انتشار این تصویر و فیلم ندارم.

وی در رابطه با آثار این عمل ادامه داد: آثار انتشار این تصویر و یا فیلم، هم می‌تواند فرصت و هم تهدید باشد.

وی افزود: نکته‌ای که مطرح می‌شود این است که هر دو بعد ماجرا را در نظر بگیریم. یعنی ممکن است معلم از انتشار تصاویر برای آموزش یک تکنیک خاص در ادبیات و یا ریاضی استفاده کنم؛ که این مورد اثر گذار است.

مهاجری بیان داشت: پدیده بلاگری به این صورت است که شاید هدف من در ابتدای این پروسه درآمدزایی نبوده باشد، اما به مرور تبدیل به شغل من شده است. بر این اساس این انتشار‌ها جنبه‌ی درآمدزایی پیدا می‌کند، و زمانی که جنبه‌ی درآمدزایی پیدا کند، شما از ابزاری استفاده می‌کنید که نگاه وزارت آموزش و پرورش بر ممنوعیت آن است و این حق را دارد که در زمان استخدام نیرو‌های مستخدم خودش، دستورالعملی را وضع کند که معلم بلاگری را ممنوع کند.

"برای مشاهده کامل این گفتگو و اطلاع پیدا کردن از جزئیات حقوقی این عمل ویدیوی زیر را مشاهده کنید"

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل