Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان در حاشیه امضای این تفاهم نامه با اشاره به توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری در خوزستان به خبرنگاران گفت :این استان در حوزه‌های گردشگری و توریسم سلامت، صنعت، صنایع نفتی و گازی، پتروشیمی و صنایع پایین دستی، فولاد، کشاورزی و بازرگانی مستعد سرمایه گذاری و ایجاد بسترهای توسعه ملی و منطقه‌ای است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

غلامرضا شریعتی افزود: مقرر شد موسسه مالی و اعتباری ملل برای ساخت یک بیمارستان هزار تختخوابی و همچنین یک مجتمع تفریحی و گردشگری شامل هتل و تفریح های آبی در اهواز و یک واحد پتروشیمی در جوار پالایشگاه بیدبلند ۲ بهبهان که با سرمایه گذاری ۳/۲ میلیارد دلاری  آماده بهره برداری است، سرمایه گذاری کند.

وی ادامه داد: کمیته ای سه نفره متشکل از استانداری، موسسه مالی و اعتباری ملل و صندوق توسعه ملی تشکیل شود و برای تسریع در اخذ مجوزها استانداری خوزستان همکاری لازم را با موسسه مالی و اعتباری ملل خواهد داشت.

این هیات پس از این نشست جلسه از منطقه آزاد اروند و فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی آن بازدید کرد.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه غلامرضا شریعتی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه غلامرضا شریعتی خوزستان اهواز امضای تفاهمنامه غلامرضا شریعتی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری