Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، اختتامیه رویداد کارآفرینی دزفول شهر هوشمند با حضور ایده پردازان و علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مهدی هودگر مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دزفول، استادان و کارکنان در سالن اجتماعات شهید گودرزی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هودگر در آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی دزفول شهر هوشمند گفت: این رویداد که افتتاحیه آن در مرداد 1398 و به همت مرکز رشد واحدهای فن آور شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و با برگزاری بیش از 20 برنامه ترویجی در سطوح مختلف شهری انجام پذیرفت که اهم این رویدادها کارگاه ایده پروری و آشنایی با ساز و کار شرکت های نوپا جهت مدیران مراکز تحقیقاتی کشاورزی، گردشگری، مواد و انرژی، نظام پرستاریشهرستان های دزفول و گتوند را می توان نام برد.


وی ادامه داد: جلسات توجیهی در خصوص مفاهیم شهر هوشمندبا اصناف پزشکی، شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی شهرستان و همچنین 10 برنامه دورهمی علمی با انجمن های علمی دانشجویان کامپیوتر، مهندسی پزشکی، مواد و پرستاری و مامایی در خصوص مفهوم نوآوری، استارت آپ و هوشمند سازی برگزار شد.
هودگر ما حصل چند ماه فعالیت برای برگزاری اولین رویداد کارآفرینی شهر هوشمند را 140 ایده از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره عنوان کرد و گفت: با بررسی های اولیه و تعیین اولویت و سطح سنجی 140 ایده 44 ایده مورد پذیرش قرار گرفت که از این تعداد 30 ایده دهنده موفق به ارائه آن در مسابقه ایده شو جشنواره شدند. که از میان 3 ایده برتر موفق به جایزه نقدی این رویداد و 10 ایده بعدی در اولویت پذیرش در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان قرار گرفتند.


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دزفول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر روی مفاهیمی چون اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان که دغدغه کل نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت یکی از راه های رسیدن به آن هدف حمایت از نسل جوان، خوشفکر و نوآور است که برخلاف تعهدات و قول های مسئولین شهرستان دزفول در زمینه همکاری و همراهی این پویش هیچگونه استقبال رسمی از طرف مدیران در این خصوص انجام نپذیرفت.
وی در پایان گفت: با توجه به برگزاری 11 جشنواره ایتاپ در نیمه دوم سال 98 در سطح استان آمار شرکت کنندگان در این جشنواره ها ایتاپ دزفول شهر هوشمند از نظر تعداد شرکت کنندگان جز سه جشنواره برتر استان است.


در انتها از نفرات اول تا سوم این رویداد توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دزفول تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است