Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهاجم تیم ملی مصر یکی از بازیکنانی است که به واسطه اعتقادش به دین اسلام از نظر مذهبی به کریسمس و میلاد حضرت مسیح وابستگی ندارد اما بنا به رسم و رسوم کشوری که در حال حاضر در آن زندگی می کند و به فوتبالش ادامه می دهد، این روزها مانند بسیاری دیگر درخت کریسمسی در خانه خود قرار داده و با انتشار تصویری به همراه خانواده خود در کنار آن این عید و تعطیلات را جشن گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته بسیاری از بازیکنان مشهور دنیای فوتبال تصاویر خانوادگی خود در کنار درخت کریسمس یا با تزیینات و حال هوای مرتبط با این جشن را منتشر کرده اند که همگی مورد توجه هواداران این بازیکنان قرار گرفته اما تصویر صلاح با استقبال ویژه ای مواجه شده است. 

 

در این تصویر مگی، همسر محجبه صلاح، به همراه مکه، دختر این بازیکن، نیز حضور دارند. این عکس به اندازه ای توجه هواداران و دنبال کنندگان این ستاره را جلب کرد که در تنها یک ساعت 1.5 میلیون لایک در صفحه اینستاگرام این بازیکن گرفت. از نکات جالب دیگر این تصویر حضور همسر این بازیکن در عکس است که معمولا از شبکه اجتماعی صلاح دوری کرده و به ندرت در عکس ها حضور دارد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام محمد صلاح بازیکن فوتبال لیورپول کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره بامزه پژمان جمشیدی از درگیری لفظی با جواد نکونام (فیلم) درگیری لفظی شدید شجاع خلیل‌زاده با خبرنگاران به خاطر فردوسی‌پور و کی‌روش (فیلم) درگیری لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح