Web Analytics Made Easy - Statcounter

راستگو گفت: دشمنان نظام با توسل به امپراطوری رسانه‌ای وابسته به خود، علیه کشور و نظام اسلامی جنگ روانی به راه انداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علیار راستگو» امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: دولت به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند؛ ولی عملکرد دولت در جامعه به خوبی منعکس نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و شفاف از عملکرد دستگاه‌های مختلف استانی، ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف هستند برای اطلاع رسانی دقیق عملکرد خود با صدا و سیما و رسانه های مختلف همکاری کنند.

راستگو تاکید کرد: تولید محتوا باید به گونه ای باشد که افکار عمومی از عملکرد دولت آگاه شوند تا باعث ایجاد امید و نشاط بیشتر درجامعه شود.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در آگاهسازی مردم ، ادامه داد: دشمنان نظام با توسل به امپراطوری رسانه‌ای وابسته به خود، علیه کشور و نظام اسلامی جنگ روانی به راه انداخته‌اند و این وظیفه رسانه های داخلی است که در راستای اطلاع رسانی دقیق و شفاف تلاش کنند.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در سخنانی بر اطلاع رسانی دقیق و شفاف روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی دستگاه های مختلف باید در راستای آگاه‌سازی مردم نسبت به عملکرد دولت تلاش کنند.

«محمد محمدپور» با اشاره به این‌که برخی روابط عمومی ها در اطلاع رسانی ضعیف عمل می کنند، افزود: جهت آموزش و توانمند سازی روابط عمومی دستگاه های مختلف نیازمند سطح بندی هستیم و  برای این منظور نباید نسخه واحد ارایه شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به وجود ظرفیت‌های استانی ارزشمند در حوزه روابط عمومی‌های استان بر استفاده از توانمندی مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی آذربایجان شرقی تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز در سخنانی گفت: یکی از ضرورت‌های حوزه اطلاع رسانی هم افزایی و استفاده از ظرفیت های یکدیگر است.

«مرتضی صفری» با بیان این‌که جنگ تمام عیار در حوزه رسانه ای وجود دارد، افزود: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن فعالیت و عملکرد دولت هستند و هرچقدر دولت عملکرد خوبی داشته باشد اگر پیوست رسانه ای قوی نداشته باشد این عملکرد در جامعه به خوبی انعکاس نخواهد یافت.

وی با اشاره به این‌که دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، گفت: انعکاس صحیح عملکرد نظام و دولت در جامعه می تواند توطئه های دشمنان را ناکام گذارد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما استان بوشهر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما شب یلدا شورای اطلاع رسانی جنگ روانی دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه