Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:13:01 GMT

کشف حدود ۲۰ کیلوگرم ماده‌مخدر شیشه در اهواز

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۰۰۸۴

کشف حدود ۲۰ کیلوگرم ماده‌مخدر شیشه در اهواز

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده پنجشنبه شب در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی از ورود محموله موادمخدر صنعتی که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود مطلع و کشف آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی شبانه روزی ۲ قاچاقچی موادمخدر صنعتی را با خودروی سواری پژو در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان مقدار ۱۹ کیلو و ۹۶۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و خودرو پژو نیز توقیف شد.

وی تاکید کرد : نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

پیش از این نیز در دوم دی ماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۱ کیلوگرم شیشه و ۴۰ هزار دلار ارز قاچاق در شهرستان هویزه خبر داده بود .

برچسب‌ها خوزستان انتظامی اهواز کشف مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان انتظامی اهواز کشف مواد مخدر خوزستان انتظامی اهواز کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد