Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@10:42:50 GMT

گُر گرفتن تنش ها در شبه جزیره کره

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۰۲۵۶

هواپیمای جاسوسی آمریکا بار دیگر بر فراز شبه جزیره کره به پرواز درآمد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد یک هواپیمای گشت دریایی آمریکا اواخر شب گذشته پروازی را به سمت شبه جزیره کره انجام داده است. آمریکا سه‌شنبه شب و بامداد چهارشنبه نیز، چهار هواپیمای جاسوسی را بر فراز شبه جزیره کره به پرواز درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدنبال بن‌بست در مذاکرات آمریکا و کره شمالی، پیونگ یانگ تا پایان سال ۲۰۱۹ ضرب الاجلی برای واشنگتن تعیین و تهدید کرد، در صورتی که کاخ سفید اقدامی نکند، هدیه کریسمس به واشنگتن خواهد داد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پرواز هواپیما کره شمالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آژانس عملیات تجارت دریایی بریتانیا (UKMTO) گفت: «ما گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 54 مایلی شمال غربی المخا در یمن دریافت کرده‌ایم.»
 
شرکت امنیت دریایی «امبری» گزارش داد یک کشتی باری با پرچم مالت در حالی که از جیبوتی به سمت جده در حرکت بود، هدف قرار گرفت.
 
برآوردهای شرکت آمبری حاکی از آن است که این کشتی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد و به همین دلیل هدف قرار گرفته است.
 
نیروهای مسلح یمن در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و در همبستگی با مردم فلسطین، عبور کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی یا حرکت به سمت بنادر اسرائیل را از دریای عرب و دریای سرخ ممنوع کرده است.
 
نیروهای مسلح یمن همچنین ناوهای آمریکایی و انگلیسی را که تلاش کردند محاصره دریایی یمن علیه رژیم صهیونیستی را از بین ببرند، هدف قرار دادند.
 
صنعا تاکید کرد که تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، هدف قرار دادن این کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که برای این رژیم کار می‌کنند را متوقف نخواهد کرد.
 

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ