Web Analytics Made Easy - Statcounter

برندن راجرز، سرمربی لستر بعد از شکست 4-0 تیمش مقابل لیورپول گفت بازی مقتدرانه لیورپول در مقابل تیمش نشان داده که ممانعت از قهرمانی این تیم در لیگ برتر بسیار دشوار شده است.

به گزارش "ورزش سه"، برندن راجرز، سرمربی لسترسیتی که تیمش دیشب در خانه خود در مقابل لیورپول با نتیجه 4-0 شکست خورد می‌گوید بازی مقتدرانه و درخشش خارق‌العاده لیورپول در این بازی نشان داده که از این به بعد متوقف کردن قرمزهای آنفیلد خیلی خیلی سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجرز می‌گوید شاگردان یورگن کلوپ که حالا با اختلاف 13 امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان در صدر جدول قرار دارند حالا از تجربه و کیفیت لازم برای قهرمانی در این لیگ برخوردارند.

 

 

برندن راجرز در صحبتهای خود با خبرنگاران بعد از شکست سنگین تیمش مقابل لیورپول گفت:" آنها تیم فوق‌العاده‌ای هستند و اعتماد به نفس‌شان خیلی بالا است. آنها حالا از تجربه و کیفیت کافی برای قهرمانی برخوردار هستند هر چند هنوز تا رسیدن به آن نقطه کارهای زیادی در پیش دارند".

 

راجرز درباره تیم خود مدعی شد که شکست مقابل لیورپول و شکست در بازی قبلی لستر مقابل منچسترسیتی نشان داده که بازیکنانش هنوز برای اینکه در طول یک فصل بتوانند با باشگاه‌های بزرگ رقابت کنند به اندازه کافی آماده نیستند. راجرز در این باره گفت:" دو بازی قبلی برای ما معیارهای خیلی خوبی بود. ما به خاطر عملکرد خیلی خوب‌مان به رقابت سنگین در صدر جدول لیگ برتر پرتاب شدیم ولی در این دو هفته همه دیدند که رقبای ما در بالاترین نقطه جدول چه کیفیتی دارند".

 

 

لستر سیتی براندون راجرز(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست

بعید است که دروازه‌بان اصلی سیتی، به بازی مقابل وولورهمپتون برسد اما می‌توان گفت او باز هم در این فصل برای تیمش بازی خواهد کرد. 

آخرین اخبار از وضعیت آسیب دیدگی ادرسون مورائس، امیدوار کننده به نظر می‌رسد. 

طرفداری | به گزارش اتلتیک، دروازه‌بان برزیلی سیتیزن‌ها، در جریان دیدار تیمش مقابل ناتینگهام فارست، پس از برخورد با ویلی بولی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شد. او در بین دو نیمه آن دیدار، به اجبار جای خودش را به اشتفان اورتگا داد. حالا و پس از انجام معاینات دقیق‌تر، مشخص شده است که ادرسون می‌تواند پیش از پایان فصل جاری، بار دیگر به میادین برگردد. اسکن‌های انجام شده نشان داد که او دچار مصدومیتی جدی نشده است. 

گفتنی است که ادرسون چندی پیش نیز در تقابل با لیورپول مصدوم شده بود و پس از آن، اورتگا در چندین بازی جای او را در ترکیب سیتی پر کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا