Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مصوبات سفر اسفند ماه سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خراسان جنوبی، ساخت و احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی بود که بعد از گذشت ۱۰ ماه از این سفر، این واحدها امروز با حضور دکتر نوبخت به بهره برداری می رسد. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدکمال میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حضور دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور 2 هزار واحد مسکن محرومین به متقاضیان تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سال گذشته و در پی سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، مصوب شد در راستای مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی استان، 10 هزار واحد مسکن ویژه محرومین احداث شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه این واحد‌های مسکونی در مناطق روستایی و در حاشیه شهر‌ها احداث می شود ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، ساخت 5 هزار واحد از این تعهد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 5 هزار واحد نیز به کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شد.

میرجعفریان با اشاره به اعتبارات قابل توجه تخصیص یافته به استان برای ساخت و احداث این واحدها تصریح نمود: 50 درصد هزینه ساخت این واحدهای مسکونی به عهده دولت است و 50 درصد باقی مانده نیز از طریق پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دو دستگاه اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تأمین می شود.

وی افزود:در واحد‌هایی که در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می شود،به متقاضیان 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 15 ساله و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی درخصوص تسهیلات کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ساخت 5 هزار واحد مسکن محرومین گفت: برای واحدهایی که با مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) بنا می شود، مددجویان از  35 میلیون تومان کمک بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 3 درصد بهره مند می شوند.

میرجعفریان اظهار داشت: با اجرایی شدن مصوبه سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، جهش بسیار خوبی در بحث مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی استان صورت می گیرد.

روایت تسنیم از وضعیت آخرین ساخت و سازها در روستای پایلوت مسکن محرومان در خراسان جنوبییک هزار و108 واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی آماده بهره‌برداری استسردار بابایی: تعهدات سپاه در ساخت مسکن محرومان مازندران اجرایی شدفاز دوم عملیات اجرایی 5 هزار مسکن محرومان در خراسان جنوبی آغاز شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  خراسان جنوبی نیز گفت: به ازای ساخت هر واحد مسکونی در روستا‌ها 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 15 ساله و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

آسمانی مقدم افزود: برای روستائیانی که مشکل زمین نداشتند احداث مسکن جدید در حیاط فعلی آن‌ها انجام شد و برای جوانان فاقد زمین و بیماران صعب العلاج و سایر محرومان زمین رایگان تحویل شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه هر 10 تا 15 سال یک زمین لرزه با خسارت بالا در استان رخ می‌دهد ، نیاز است که مردم نسبت به مقاوم سازی مسکن خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خراسان جنوبی  گفت: 500 واحد مسکن محرومان ویژه مددجویان این نهاد تکمیل شده و آماده افتتاح است.

 رضاسلم آبادی با بیان اینکه زمین برای مددجویان این نهاد رایگان تحویل شده است افزود: به ازای هر واحد مسکونی 35 میلیون تومان کمک بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود 3 درصد پرداخت شده است.

انتهای پیام/250/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، طرح نهضت ملی مسکن بروجرد با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سه فاز در حال احداث است و تاکنون اجرای طرح‌ها در سه فاز شروع شده که فاز یک در قالب ۲۴۰ واحدی با ۷۵ درصد پیشرفت تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

خاکبرداری فاز ۲ طرح سه هزار واحدی تاکنون انجام شده و یک هزار و ۵۹۲ واحد پروانه ساخت اخذ شده و در حال تجهیز کارگاه است.

فاز سوم در قالب طرح سه هزار و ۵۰۰ واحدی تعاونی‌های تاکسیرانی و فضای سبز در حال عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی است.

هفت هزار و ۸۴۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند که سه هزار و ۲۰۰ متقاضی تاکنون مرحله اول پول را واریز کرده‌اند.

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن ثبت نام کردند.

مجری فاز اول طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که در هفت طبقه با پیلوت ساخته خواهد شد.

واحد‌های نهضت ملی مسکن در بروجرد هر بلوک دارای ۲۴ واحد ۸۵ متر مربعی هستند.

بروجرد با حدود ۴۲۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان لرستان بعد از خرم آباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد